Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرفنی سابق تیم ملی کشتی گفت: هیچ‌کسی خارج از جامعه کشتی انتخاب و انتصاب نشده و باید از سرمربیان جدید حمایت کنیم. تاریخ انتشار: 01:31 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۶۱۱

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص سرمربیگری در تیم کشتی دانشجویان ایران، اظهار داشت: علاوه بر سرمربیگری در تیم دانشجویان، در تیم ناشنوایان هم مشغول به کار هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اینکه با این قشر از جامعه کار می‌کنم به خودم می‌بالم و افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: اعضای این تیم بار‌ها در مسابقات مهمی مانند رقابت‌های جهانی و المپیک برای کشورمان افتخارآفرینی کرده‌اند و قطعا درصدد هستم تا به این تیم کمک کنم تا افتخارات بیشتری را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

رضایی در خصوص تصمیمات اخیر فدراسیون در خصوص تغییر سرمربیان تیم‌های نوجوانان جوانان گفت: فدراسیون کشتی بعد از گذشت چند ماه باید شکل طبیعی به خودش می‌گرفت و به نظرم این موضوع در حال شکل‌گیری است. بالاخره حق هر مدیری است که طبق سلیقه‌اش دست به تغییرات بزند و افرادی را روی کار بیاورد که با آنها تعامل دارد.

وی در خصوص انتصاب محمد طلایی و پژمان درستکار به عنوان سرمربیان تیم‌های نوجوانان و جوانان گفت: محمد طلایی یک مربی کارنامه‌دار است و قبلا هم سرمربیگری در رده سنی نوجوانان را تجربه کرده و نتایج خوبی هم به دست آورده است. به نظرم حضورش در این رده سنی حتی می‌تواند مثمرثمرتر از سرمربیگری‌اش در رده سنی جوانان باشد و از نظر فنی هم هیچ اشکالی در اینکه او را از رده سنی جوانان به رده سنی نوجوانان آورده‌اند، نمی‌بینم.

رضایی ادامه داد: پژمان درستکار هم سال‌هاست که در باشگاه به مربی‌گری می‌پردازد و علاوه بر آن در رقابت‌های لیگ هم مربیگری کرده و نتایج قابل قبولی هم کسب کرده است. درستکار بعد از سال‌ها مربیگری و تلاش در این عرصه، حقش بود که در یکی از رده‌های ملی توانمندی‌هایش را به معرض نمایش بگذارد و بخشی از امور فنی کشتی به او سپرده شود چرا که فاکتور‌های لازم برای رسیدن به این جایگاه را دارد.

سرمربی سابق تیم کشتی زیر ۲۳ ایران تصریح کرد: اینکه برخی نفرات به بدنه تیم‌ ملی اضافه شوند و در رده‌های مختلف امور فنی را به دست بگیرند اتفاق خوشایندی است چراکه هر چقدر در این زمینه تعداد مدعیان و کاندیدا‌ها بیشتر شود، به نفع کشتی کشورمان است و به پیشرفت کشتی کمک می‌کند. البته این موضوع فقط در امور فنی صدق نمی‌کند بلکه در مباحث مدیریتی هم هر چقدر تعداد مدعیان بیشتر شود به سود کشتی کشورمان است.

سرمربی تیم کشتی دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: هیچ‌کسی خارج از جامعه کشتی انتخاب و انتصاب نشده و باید از سرمربیان جدید حمایت کنیم. وظیفه ما حمایت از این رشته و از هر کاری است که باعث شود کشتی ما از دنیا عقب نماند. مهم این است که چرخ کشتی به خوبی بچرخد چرا که نتایج کشتی روی روحیه جامعه تاثیرگذار است و بازخوردش در جامعه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: استعفای رضایی از سرمربیگری تیم امید کشتی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی فدراسیون کشتی علیرضا رضایی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد

پژمان درستکار، سرمربی سابق تیم ملی به عنوان برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی شورای کشتی آسیا امروز در شهر بیشک قرقیزستان در حال برگزاری است.

 در ادامه انتخاب برترین های کشتی آسیا، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال 2023 آسیا انتخاب شد.

امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • فیک بیوتی
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد