Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-24@22:04:12 GMT

حمله پهپادی و موشکی یمن به آرامکو در عربستان سعودی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۷۱۰۱

حمله پهپادی و موشکی یمن به آرامکو در عربستان سعودی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه از انجام عملیاتی در عمق سعودی خبر داد و آن را «توازن بازدارندگی سوم» نامید.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی اعلام کرد، این عملیات با دو موشک‌ بالستیک «قدس»، ۱۲ پهپاد صماد-۳ و موشک بالستیک و دوربرد ذوالفقار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد، در این عملیات شرکت آرامکو و اهدف حساس دیگر در «ینبع» (در غرب عربستان) با دقت هدف گرفته شد.

سریع تأکید کرد، عملیات بازدارنده سوم پاسخ طبیعی و مشروع به جنایات ائتلاف است، جنایاتی که آخرین نمونه آن حملات به «الجوف» بود.

وزارت بهداشت یمن اعلام کرد، در حمله اخیر ائتلاف سعودی به استان الجوف ۳۵ تن از جمله ۲۶ کودک، کشته و ۲۳ نفر از جمله ۱۸ کودک، مجروح شده‌اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن هشدار داد، در صورتی که نظامی سعودی به حملات و محاصره خود ادامه دهد، باید منتظر ضربات درآور و سختی باشد.

ارتش یمن در شهریورماه گذشته در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی، پالایشگاه‌های «بقیق» و «خریص» مربوط به تأسیسات نفتی آرامکوی عربستان را هدف گرفته (+) و آن را عملیات «توازن بازدارندگی دوم» نامیده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع خبری از حمله موشکی از سمت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در نتیجه شلیک موشک از سمت لبنان آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی «زرعیت» به صدا در آمده است.

منابع خبری اعلام کردند که دو پادگان صهیونیستی «شومیرا» و «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف حمله موشکی از سمت جنوب لبنان قرار گرفته‌اند.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات پهپادی روز جاری حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این عملیات از نظر برد و شمار پهپادها از عملیات‌های دیگر حزب‌الله متمایز بوده است.

بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی ارسال ۳ پهپاد به سوی منطقه اشغالی «کریوت» موجی از رعب و وحشت را در میان صهیونیست‌ها به راه انداخته است.

کد خبر 6086999

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • ببینید | اولین فیلم از حمله موشکی یا پهپادی حزب الله به اسرائیل؛ دود آسمان را پر کرد
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • نگرانی اینترنشنال از تحویل سامانه اس۴۰۰ روسیه به ایران | این سامانه چه توانایی دارد؟
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک