Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان با شاره به اتمام روند اخذ رأی در کل حوزه‌های انتخبی استان، گفت: تا زمانی‌که شمارش آراء به اتمام نرسد نمی‌توان نتیجه انتخابات را اعلام کرد.

محمود ثمینی در ستاد انتخابات لرستان و در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه که از آغازین ساعات شروع انتخابات در ستاد حضور پیدا کردند، اظهار کرد: در ستاد انتخابات استان میز احزاب انتخابات را داشتیم که نمایندگان آن‌ها در ستاد حضور داشتند و تمام فرآیند انتخابات و نحوه اطلاع‌رسانی را نظارت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که از همه مردم خوب استان تقدیر و تشکر می‌کنیم، عنوان کرد: مردم در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب باز هم حماسه دیگری خلق کردند و در عین حال به اقتدار ملی ما افزودند.

ثمینی ادامه داد: از تمام عوامل امنیتی، انتظامی و عوامل برگزاری انتخابات، شورای تامین و اداری استان و همه کسانی که به نحوی در برگزاری انتخابات که اراده ملت را نشان می‌داد سهم داشتند تشکرمی‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به این‌که امشب در پنج شهرستان و سه حوزه انتخابیه بنا به درخواست فرمانداران انتخابات ساعت ۲۰ پایان یافت، ادامه داد: در دیگر شهرستان‌ها بجز بروجرد مهلت اخذ رأی تا ساعت ۲۱ و در شهرستان بروجرد تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

وی عنوان کرد: تا زمانی‌که شمارش آراء به اتمام نرسد نمی‌توان نتیجه انتخابات را اعلام کرد.

ثمینی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات گسترده بود و از اصحاب رسانه که در انتقال مطالب و گزارش‌ها به مردم خوب درخشیدند تقدیر و سپاسگذاری می‌کنم.

رئیس ستاد انتخابات لرستان افزود: بارها به نامزدها انتخاباتی گفته بودیم که هم خودشان و هم اعضای ستاد و هواداران را توجیه کنند که ممکن است در شرایط و فضایی قرار بگیرند که احساس پیروزی کنند، در کل استان ۹ کُرسی مجلس داریم همه باید از کانون تمکین کرده و الان که در آستانه اعلام نتیجه هستیم از تمام کاندیداها و هواداران تقاضا و تأکید می‌کنیم که منتظر اعلام نتیجه آراء از طریق مراکز رسمی باشند.

وی با اشاره به این‌که کاندیداها اگر به نتیجه آراء اعتراض داشتند از مسیر قانونی کار را دنبال کنند، تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها رقابت تنگاتنگ‌تر بوده باید بیشتر دقت کنند که مسیر قانونی طی شود.

ثمینی تأکید کرد: تجمع غیرقانونی را در هیچ جایی نمی‌پذیریم مگر در مسیر قانون باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی معاون سیاسی امنیتی استاندار انتخابات مجلس یازدهم دوم اسفند 98 انتخابات 98 ستاد انتخابات لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران

آفتاب‌‌نیوز :

از گروه A مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

در دیگر دیدار گروه A هم تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

در گروه B تیم‌های ازبکستان و استرالیا با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی ۳ بر ۲ به سود ازبکستان خاتمه یافت.

در آخرین دیدار امروز هم از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های عربستان و عراق با هم دیدار خواهند کرد.

تیم ملی فوتسال ایران هم که با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است فردا پنجشنبه در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: جنگ غزه نتایج معکوسی برای ما داشت
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان