Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار پستی در صفحه توييتر خود، ابلاغ بخشنامه سازمان غذاودارو مبنی بر ثبت آمار تولید و توزیع روزانه در سامانه را اعلام کرد.   وهاب نزاد در توييتر نوشت:   بخشنامه سازمان غذاودارو مبنی بر ثبت آمار تولید و توزیع روزانه در سامانه تولید ماسک با حداکثر ظرفیت کارخانه‌ها فروش و توزیع صرفا به مراکز درمانی و پخش‌های مجاز تاکید مجدد بر عدم صادرات انواع ماسک واقعا با کسانی که در این شرایط تخلف، احتکار و کم فروشی کنن چیکار باید کرد؟!   انتهاي پيام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است.

وی متذکر شد: آخرین جلسه مجلس در این مورد در ۱۹ دی ماه سال گذشته برگزار شد که فرصت دو ماهه‌ای به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داده شد. همچنین مقرر شد ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد را بیماران بپردازند که این اتفاق رخ نداده و تقریباً پرداختی از بیمه و بیمار به صورت برابر است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین اشکال در این زمینه به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه بازمی‌گردد، گفت: بانک مرکزی منابع ارزی را برای دارو تأمین نکرده است.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: همچنین سازمان برنامه و بودجه ۷۰ همت طلب دارو را پرداخت نکرده و سازمان تأمین اجتماعی هم طلب دانشگاه علوم پزشکی را نپرداخته است که باید این موارد رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: علاوه بر جلسات صحن مجلس، بنده نیز برای بررسی علل کمبود دارو جلسات جداگانه‌ای با مسؤولان بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان درباره دارو مسؤولیت دارند، تصریح کرد: بانک مرکزی برای اختصاص ارز دارو در اواخر بهار و ابتدای تابستان اشکالاتی داشت که باعث ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شد، اما در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

کد خبر 6086082 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است
  • دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی ابلاغ شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران