Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور وزیر در امور بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: در ۴ سال آینده تعداد بازنشسته‌ها بیشتر از شاغلین در آموزش و پرورش می‌شود. یه عنوان مثال تهران الان ۱۲۰ هزار بازنشسته فرهنگی دارد در حالی که ۶۵ هزار شاغل دارد و بعضی از استان‌ها بازنشسته‌های بیشاتری از شاغلین دارد. تاریخ انتشار: 03:00 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۷۹۳۲

احمد صافی، مشاور وزیر در امور بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره وضعیت بازنسته‌های آموزش و پرورش گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش حدود ۶۰ درصد بازنشستگان کشور را تشکیل می‌دهند و الان تعداد این بازنشستگان ۸۵۰ هزار نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صافی درباره وضعیت بازنشسته‌های آموزش و پرورش گفت: در ۴ سال آینده تعداد بازنشسته‌ها بیشتر از شاغلین در آموزش و پرورش می‌شود. یه عنوان مثال تهران الان ۱۲۰ هزار بازنشسته فرهنگی دارد در حالی که ۶۵ هزار شاغل دارد و بعضی از استان‌ها بازنشسته‌های بیشاتری از شاغلین دارد.

بیشتر بخوانید: تکلیف عید در نوروز ۹۹ غیرقانونی شد

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: هم اکنون اگر به عنوان مثال یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر کارکنان آموزش و پرورش باشد در چند سال آینده تعداد بازنشته‌های آن‌ها بسیار بیشتر می‌شوند.

مشاور وزیر در امور بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش درباره میزان بازنشسته‌های فرهنگی در هر سال گفت: هر سال ۵۰ هزار نفر هم بازنشسته می‌شوند. بازنشسته‌ها نیروی انسانی قوی پخته و باتجربه هستند و از دیدگاه علمی بازنشستگی یک فرصت است و نه تهدید، ولی اگر از آن‌ها استفاده نکنیم آن‌ها تبدیل به تهدید می‌شوند.

صافی گفت: هم اکنون با موج شدید بازنشستگی رو به رو هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش بازنشستگان آموزش و پرورش بازنشسته ها مشاور وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد