Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سه دانشجوی دیگر ایرانی به دلیل ممانعت از تحصیل خود در دانشگاه‌های آمریکا به وزارت امنیت داخلی این کشور شکایت کردند.

«پگاه کریمی»، «محمد مرادی» و «بهزاد رضایی» این سه دانشجوی ایرانی در شکایت خود نوشته‌اند که در ماه فوریه جاری بعد از سفر به آمریکا برای ادامه تحصیل و ورود به فرودگاه‌های این کشور، با بدرفتاری مأموران حفاظت مرزی و گمرکی مواجه شده و از ورود به خاک ایالات متحده منع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آسوشیتدپرس، وزارت امنیت داخلی آمریکا هنوز واکنشی به شکایت این دانشجویان ایرانی نشان نداده است.

این در حالی است که پیش از این دو دانشجوی ایرانی با نام‌های «شهاب دهقانی» و «ریحانه امامی آرندی» که از ورودشان به آمریکا توسط مأموران کنترل مرزی و گمرک این کشور جلوگیری شده بود، به وزارت امنیت داخلی آمریکا شکایت کرده بودند.

کد خبر 4859414

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دانشجویان شکایت ایران ایالات متحده آمریکا سوریه ایران عراق ادلب ترکیه روسیه رژیم صهیونیستی معامله قرن دونالد ترامپ فلسطین عربستان سعودی ارتش سوریه ویروس کرونا وزارت امنیت داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در کاخ سفید تاکید کرد که واشنگتن به امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است.

به گزارش ایسنا، بایدن گفت که واشنگتن به حصول آتش‌بسی در غزه متعهد است که باعث آزادی اسرا و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها شود.

وی در ادامه گفت: ما به حفاظت از آمریکا، منافع و شرکای خود در منطقه ازجمله عراق متعهد هستیم.

رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد که این کشور درحال همکاری نزدیک با عراق جهت غلبه بر داعش است.

السودانی نیز با اشاره به اینکه این دیدار در برهه‌ای حساس رخ داده است بر اهمیت روابط میان دو کشور تاکید کرد.

وی تاکید کرد که بغداد به دنبال تغییر همکاری نظامی به شراکت کامل با ایالات متحده است.

السودانی با اشاره به اینکه دیدگاه‌های این کشور درخصوص مسائل منطقه ممکن است در برخی موارد با آمریکا متفاوت باشد، تاکید کرد که بغداد نیز به دنبال جلوگیری از تشدید درگیری‌ها می‌باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • چین: آمریکا نباید خود را بالاتر از همه بداند
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • تحلیل دانشجوی فلسطینی از حمله ایران به اسرائیل
  • وزارت بن گویر به دنبال یهودی سازی کامل قدس
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • بایدن : به امنیت اسرائیل متعهد هستیم