Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سومریه نیوز، حسن الکعبی، معاون اول رئیس پارلمان عراق در درخواستی کتبی در روز جمعه از نمایندگان عراقی خواست روز دوشنبه آینده برای رأی‌گیری درباره کابینه معرفی شده از سوی محمد توفیق علاوی، نخست‌وزیر جدید عراق در جلسه فوق‌العاده پارلمان شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس پارلمان عراق اعلام کرد درپی درخواست عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر مستعفی عراق از پارلمان مبنی بر تعیین تکلیف هرچه سریعتر وضعیت کابینه جدید این کشور این جلسه تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پارلمان عراق درخواست علاوی برای برگزاری جلسه رای اعتماد را دریافت کرد آمادگی پارلمان عراق برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی برای کابینه جدید

این در حالی است که منابع محلی در عراق به بغداد الیوم گفته اند که ۷۶ درصد از نمایندگان پارلمان با این درخواست موافق هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی پارلمان عراق کابینه جدید عادل عبدالمهدی پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم دانشجویان برای ثبت درخواست وام شهریه از یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی (/https://refah.swf.ir) مراجعه کنند.

با عنایت به محدودیت اعتبار، اولویت با دانشجویانی است که زودتر درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.

براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ۳میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته، دکترای حرفه ای ۵ میلیون تومان و دانشجویان دکترای تخصصی (پیوسته و ناپیوسته)، دکترای مستقیم و دستیاری ۷ میلیون تومان وام شهریه دریافت می کنند.

دانشجویان متقاضی وام شهریه از اول تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای ثبت درخواست وام مذکور فرصت دارند.

وام شهریه به حساب دانشگاه بابت تامین بخشی از بدهی شهریه دانشجوی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می شود.

کد خبر 6084233

دیگر خبرها

  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • سفر قریب الوقوع اردوغان به عراق پس از ۱۳ سال
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد