Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، سناتور دموکرات و نامزد انتخابات ریاست‌‎جمهوری در آمریکا گزارش روزنامه واشنگتن‌پست درباره کمک روسیه به ستاد انتخاباتی خود برای پیروزی در انتخابات را تکذیب کرد.

این در حالی است که پیش از این روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی مدعی شده بود مقامات آمریکایی از تلاش روسیه برای کمک به کارزار برنی سندرز در راستای مداخله در انتخابات ریاست‌‎جمهوری این کشور خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سندرز پیشتاز بلامنازع انتخابات درون حزبی دموکرات‌های آمریکا

سندرز پس از گزارش این روزنامه آمریکایی با صدور بیانیه‌ای ضمن متهم کردن روسیه به تلاش برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، گفت: «روس‌ها می‌خواهند دموکراسی آمریکا را، با متفرق کردن ما، تضعیف کنند و من بر خلاف رئیس‌جمهور کنونی آمریکابا قدرت در برابر اقدامات آن‌ها و هر مداخله خارجی در انتخابات‌مان می‌ایستم.»

سندرز همچنین در اظهاراتی تند درباره ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نیز مدعی شد: «بر خلاف ترامپ، من پوتین را یک دوست خوب نمی‌دانم. او یک قلدر خودکامه است که تلاش می‌کند دموکراسی را نابود کرده و مخالفان در روسیه را سرکوب کند.»

وی در ادامه افزود: «اهمیتی نمی‌دهم که پوتین می‌خواهد چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا شود. پیام من به پوتین واضح است؛ کاری به انتخابات آمریکا نداشته باش و اگر به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شوم، مطمئن خواهم شد که تو این را انجام می‌دهی.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنی سندرز ولادیمیر پوتین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد