Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان زرند گفت: عفت شریعتی به عنوان نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های زرند و کوهبنان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی صادق زاده گفت: با توجه به روبه پایان بودن شماره آرای در شهرستان‌های زرند و کوهبنان خانم عفت شریعتی کوهبنانی با اکثریت رای مردم به عنوان نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات شهرستانهای زرند و کوهبنان افزود: از مردم شهرستان های زرند و کوهبنان جهت حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر را داریم.

وی بیان کرد: آمار دقیق آرا و مشارکت مردم فردا اعلام می شود.

این برای نخستین بار است که یک زن به عنوان نماینده مردم زرند و کوهبنان راهی مجلس شورای اسلامی می شود و پیش از این نیز دکتر حسین امیری به مدت 20 سال نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نتیجه قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی زرند و کوهبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی عصر چهارشنبه در نشست با منتخبان مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با تقدیر از حماسه آفرینی مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، از تلاش‌های منتخبان مجلس نیز تقدیر کرد و افزود: طبق آمار و اطلاعات، این ندای رهبری توسط مردم و با تلاش همگان محقق شده است.

وی با اظهار اینکه امیدواریم در دوره جدید شاهد مجلسی باشیم که انقلابی‌تر از گذشته باشد، افزود: شورای ائتلاف توانست شایستگان را به مردم معرفی کند.

وی با عنوان اینکه کار و تلاش ما برای اقتدار و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، افزود: هیچکدام از ما هدف جز پاسداری از آرمان انقلاب و نظام مقدس اسلامی نداریم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به تشکیل کارگروه انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر از نامزدها در سایت شورای ائتلاف ثبت نام کرده بودند و از این میزان ۱۹۰ نفر مربوط به استان مازندران بوده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اظهار اینکه مردم به شورای ائتلاف اعتماد و اعتقاد دارند، گفت: نباید کام شیرین مردم را در انتخابات تلخ کرد.

کد خبر 6063749

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم