Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:00:41 GMT

جمع پریشان هواداران استاد شجریان مقابل بیمارستان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۷۸۲۳

جمع پریشان هواداران استاد شجریان مقابل بیمارستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رئیس بیمارستان جم چند دقیقه ای به هواداران استاد اطمینان داد و «وضع عمومی» ایشان را مناسب توصیف کرد.

نیروهای انتظامی نیز در فضایی آرام و همدلانه در محل حاضر بودند.

فضای تجمع نگران استاد شجریان برای همه حاضران نوعی همدردی را تداعی می کرد؛ بی آنکه کسی به فرم لباس و شکل و ظاهر پزشک یا نیروی انتظامی یا مردم نگران توجه کند؛ هر چه باشد استاد شجریان آفریننده خاطرات نسل های پی در پی ایران است که هر گوشه آوازش تداعی‌گر نوستالژی زنده یادواره هایی است که با آن بزرگ شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید، چراغ راه ما برای ماندن و خواندن گنج نایابی است که اکنون روی تخت بیمارستان جم خوابیده است...امید که امید ایرانیان بیدار شود و بار دگر نغمه های پیروزی بسراید.

کتایون خوانساری، همسر استاد در کلامی کوتاه و نگران به هواداران ایشان ضمن تکذیب خبر درگذشت استاد آواز ایران گفت: مطمئن باشید اگر اتفاقی رخ داد، بی شک شما را در جریان خواهیم گذاشت.

به رغم آنکه هوای بیرون بیمارستان بسیار سرد است اما همچنان گروهی از دوستداران این هنرمند عالی مقام که شماری از آنان، خود را از شهرستانها به تهران رسانده اند، در مقابل ساختمان بیمارستان به تجمع خود ادامه داده و مشغول دعا هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمدرضا شجریان استاد شجریان بیمارستان هواداران تجمع کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم

تیم اینتر با پیروزی مقابل میلان در هفته سی و سوم سری آ، قهرمانی خود در فصل جاری را مسجل کرد. این بیستمین قهرمانی نراتزوری در رقابت های سری آ ایتالیا است.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • جشن هواداران اینتر در خیابان‌های میلان و در مقابل کلیسای معروف شهر پس از کسب بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم