Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس نظرسنجی که توسط یک مرکز تحقیقاتی در آمریکا از میزان اعتماد مردم این کشور به خبر‌های سیاسی و انتخاباتی که در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر می‌شود، انجام شد؛ مردم آمریکا نسبت به این خبر‌ها بی اعتماد هستند.

آمار منتشر شده در این نظر سنجی نشان می‌دهد که مردم آمریکا نسبت به شبکه فیسبوک بی اعتماد‌تر از دیگر شبکه‌های اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان بی اعتمادی مردم آمریکا نسبت به یوتوب ۳۶ درصد، لینکدین ۱۸ درصد، ردایت ۲۴ درصد، فیس بوک ۵۹ درصد، توییتر ۴۸ درصد و اینستاگرام ۴۲ درصد است.

همچنین میزان اعتماد آمریکایی‌ها نسبت به شبکه یوتوب ۱۷ درصد، لینکدین ۷ درصد، ردایت ۷ درصد، فیسبوک ۱۵ درصد، توییتر ۱۲ درصد و اینستاگرام ۶ درصد است.

درصد افرادی که نسبت به این نظر سنجی ممتنع بودند نیز برای شبکه یوتوب ۳۹ درصد، لینکدین ۴۷ درصد، ردایت ۳۱ درصد، فیسبوک ۱۹ درصد، توییتر ۲۸ درصد و اینستاگرام ۳۷ درصد بود.

برخی از افراد نسبت به این نظر سنجی و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اظهار بی اطلاعی کردند.

در ادامه تصویر نموداری از این نظرسنجی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی فضای مجازی نظر سنجی نظرسنجی شبکه های اجتماعی بی اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان معترض نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقاً مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی افزود: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.
کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فوراً متوقف کند و پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • ابرازنگرانی از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی