Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به دستور فرماندار شهرستان بهبهان با توجه به آن که بسیاری از کارمندان ادارات در حوزه اجرای انتخابات مشغول بودند کلیه ادارات شهرستان امروز شنبه سوم اسفند ماه  با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار خواهد نمود.

بر اساس اعلام فرمانداران، مدارس همه شهرستان ها در تمامی مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر در خوزستان تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانداران دلیل تعطیلی مدارس را برگزاری انتخابات و نظافت و آماده سازی مدارس برای حضور دانش آموزان اعلام کردند.

 همچنین به دلیل اینکه آمار بالایی از بازرسان و عوامل اجرایی در شعب اخذ رای از کارکنان آموزش و پرورش هستند این تعطیلی برای رفاه حال آن ها صورت گرفته است.

تکمیل می شود.......

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: مدیران باشگاه‌ها و مدارس والیبال نسبت به دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، پیمان مدرس ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ با تاکید بر الزام باشگاه‌ها و مدارس والیبال در استان به اخذ مجوز فعالیت از هیئت والیبال استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل ثبت نام و شروع فعالیت باشگاه‌ها و مدارس والیبال در سطح استان، موسسین این مدارس مجوز لازم جهت فعالیت در مدرسه والیبال را از هیأت والیبال استان اردبیل اخذ کنند.

وی افزود: از رؤسای محترم هیأت‌های والیبال شهرستان‌های استان اردبیل نیز در خصوص همکاری با صدور مجوزهای مورد نیاز برای مدارس والیبال و نظارت کامل بر عملکرد آنها دعوت بعمل می‌آید.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از آغاز بازدید از مدارس و باشگاه‌های والیبال استان از نیمه دوم تیرماه خبر داد افزود: اعضای هیأت والیبال استان اردبیل در راستای ساماندهی باشگاه‌ها و مدارس والیبال استان و ایجاد محیطی سالم و امن برای علاقمندان به این رشته ورزشی از کلیه باشگاه‌های والیبال استان بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز این بازرسی‌ها از نیمه دوم تیرماه سالجاری اظهار کرد: از فعالیت باشگاه‌ها و مدارس فاقد مجوز از اداره ورزش و جوانان و تاییدیه فنی از هیأت استان جلوگیری خواهد شد بنابراین مدارس والیبال با ارائه درخواست کتبی و تاییدیه از هیأت والیبال شهرستان مربوطه نسبت به اخذ مجوز فعالیت از هیأت والیبال استان اقدام فرمایند.

کد خبر 745226

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان