Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@14:04:05 GMT

ترامپ فاسدترین رییس جمهور تاریخ مدرن آمریکاست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۸۱۰۹

«جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: دونالد ترامپ فاسدترین رییس جمهوری در تاریخ مدرن آمریکاست. ما باید او را از کاخ سفید بیرون کنیم و شأن و منزلت را به ریاست جمهوری بازگردانیم.رییس جمهوری آمریکا پیشتر در جریان سلسله تنش‌های لفظی با بایدن، وی را «خواب آلود» خوانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: بایدن در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: دونالد ترامپ فاسدترین رییس جمهوری در تاریخ مدرن آمریکاست. ما باید او را از کاخ سفید بیرون کنیم و شأن و منزلت را به ریاست جمهوری بازگردانیم.

رییس جمهوری آمریکا پیشتر در جریان سلسله تنش‌های لفظی با بایدن، وی را «خواب آلود» خوانده بود.

ترامپ همچنین تابستان سال جاری در تماسی تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهوری اوکراین وی را تحت فشار قرار داده بود تا درباره فعالیت‌های اقتصادی «هانتر بایدن» پسر جو بایدن تحقیق کند.

رییس جمهوری آمریکا، بایدن را جدی‌ترین رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دانسته و تلاش کرد تا از این طریق به اعتبار وی لطمه بزند.

دموکرات‌ها در پی افشای تلاش‌های ترامپ به استیضاح وی به اتهام سوءاستفاده از قدرت، استیضاح کردند، اما رییس جمهوری آمریکا با حمایت سناتور‌های جمهوریخواه تبرئه شد.
منبع: تابناک برچسب ها: ترامپ ، بایدن ، فاسد ، امریکا ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ بایدن فاسد امریکا ناطقان رییس جمهوری آمریکا ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، افزود: آیت الله رئیسی و هیئت دولت از برگزاری سفر استانی به سمنان رضایت داشتند.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: استاندار، فرمانداران و تمام مسئولان در بحث مقدمات سفر از چند ماه قبل از انجام به صورت ویژه پیگیر و پای کار بودند.

مطیعی تصریح کرد: عده‌ای دین را برای رسیدن به دنیا، حفظ دنیا و مادیات وسیله قرار داده و مادیات برای آن‌ها اصل بوده و دین وسیله است؛ لذا این افراد برای به دست آوردن منزلت دنیوی از دین استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: حفظ دین در آخرالزمان بسیار سخت است، به گونه‌ای که گویا انسان بخواهد آتش گداخته‌ای را در کف دست خود نگه دارد.

امام جمعه سمنان گفت: افرادی که دنیا را وسیله قرار می‌دهند، تمامی تلاش و هم و غم آن‌ها وسیله قرار دادن دین بوده و دیگر اینکه شبهات و مواردی که توسط آن‌ها قابل حل است را در پرده ابهام نگاه می‌دارند تا به عنوان برگ برنده برای گرفتن امتیاز از آن استفاده کند.

کد خبر 747247

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد