Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@00:56:45 GMT

پیشتازی اصولگرایان در قم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۸۴۰۲

بر اساس نتایج به دست آمده از شمارش آرا تعدادی از صندوق هایی اخذ رای سه کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان قم پیشتاز انتخابات هستند. ناطقان:  با پایان یافتن رای گیری و شمارش آرا، نتایج به دست آمده از شمارش آرا تعدادی از صندوق ها در حوزه انتخابیه قم حاکی از پیشتازی و اختلاف قابل توجه احمد امیرآبادی، حجت الاسلام ذوالنوری و علیرضا زاکانی سه کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان قم در کسب آرا مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش حاکی است بعد از سه کاندیدای شورای هماهنگی اصولگرایان حجت الاسلام موسی پور در رتبه بعدی قرار دارد.

استان قم دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است و در مجلس دهم احمدامیرآبادی، علی لاریجانی و مجتبی ذوالنوری با کسب بیشترین آرا مردم قم راهی خانه ملت شدند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.
منبع: فارس برچسب ها: پیشتازی ، کاندیدا ، شورای هماهنگی ، اصولگرایان ، قم ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیشتازی کاندیدا شورای هماهنگی اصولگرایان قم ناطقان شورای هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوالنوری: زنانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند

مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که ما در انتخابات گذشته شاهد حضور حدودا ۴۰ درصدی مردم در انتخابات بودیم. به نظر شما در جهت افزایش سرمایه اجتماعی چه کارهایی باید صورت بگیرد، گفت: با همه تلاش‌هایی که دشمنان ما کردند تا مردم را مأیوس کنند و سعی کردند حوادث امنیتی رقم بزنند تا مردم وحشت کرده و پای صندوق نیایند و رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب از ماه‌ها قبل، هزینه کردند که مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کنند، اما با همه ناراحتی‌ها و فشارهای اقتصادی که روی دوش مردم است، مشارکتی که به وجود آمد دنیا را به تعجب وادار کرد و این جای خوشحالی است. اما از طرفی ما نباید به این میزان مشارکت راضی باشیم. مشارکت‌های ما باید در سطوح بالا باشد.

وی در گفتگو با ایلنا، افزود: این نوع مشارکت نشان می‌دهد که اولا مردم نارضایتی‌هایی دارند؛ دوما وقتی پای صندوق می‌آیند یا رأی سفید می‌دهند، می‌خواهند بگویند من نظام جمهوری اسلامی، کشور، انقلاب و رهبری را قبول دارم،‌ اما شماها را قبول ندارم. معنای رأی سفید این است که شما شایسته نیستید، کم‌کار و بی‌عرضه هستید و خواسته ما را عملی نکردید. لذا باید این موضوع را درک کرده و این مشکلات را رفع کرد؛ به این صورت که ببینیم مردم چرا ناراحت هستند و عامل ناراحتی را از بین ببریم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: فشار اقتصادی روی دوش مردم است، سفره‌شان کوچک شده است. زندگی و معیشت‌شان سخت شده است. این کار دولت و مجلس است که این مسائل و مشکلات را رفع کند و زمینه را برای نشاط، امید به آینده و مشارکت مردم در سرنوشت خودشان آماده کند. مردم ما هم مردم خوبی هستند و اگر این عواملی که باعث ناراحتی‌شان است را مجلس و دولت بتوانند برطرف کنند؛ این مردم همیشه پای کار انقلاب، نظام و کشور بوده‌اند، بار را به دوش کشیده و بهتر از گذشته هم پای کار خواهند آمد. لذا راه رفع دغدغه‌ها درخصوص کاهش سرمایه اجتماعی، ایجاد امیدواری در مردم با زدودن علت‌هایی است که آن‌ها را ناراضی کرده که باید هدف‌گیری مجلس و دولت در این خصوص اتفاق بیفتد.

ذوالنور در پاسخ به سوالی درباره آخرین جزئیات لایحه حجاب و اینکه برخی می‌گویند همین مساله ممکن است باعث کاهش سرمایه اجتماعی در کشور شود، گفت: باید عرض کنم که خیر. این قانون و لایحه حجاب طوری دیده شده که پلکانی است. یعنی کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند بلکه رفتار در مورد آنها متنبه‌کننده، ارشادی و اصلاحی است. تندی برخورد با کسانی است که هنجارشکن متعمد هستند. مثل برخی از سلبریتی‌ها و کسانی که می‌خواهند تعمدا با هنجارها، اصول و ارزش‌ها و اعتقادات مردم مقابله کنند و بجنگند.

وی افزود: تفاوت این لایحه با لایحه قبلی آن است که این برخوردها را تفکیک و ملایم کرده است که زمینه اصلاح عیوب و نواقصی که هست، فراهم شود. بچه‌های ما در دامن دشمن نیفتند و دچار عقده نشده و زده نشوند و کار اصلاحی باشد. خود مقام معظم رهبری فرمودند که همه ما نقص داریم. لذا باید با کمک به همدیگر تلاش کنیم تا آن نواقص را برطرف کنیم. چیزی که در قانون حجاب و عفاف دیده می‌شود، جنبه ارشادی و اصلاحی‌اش بیش از داغ و درفشی‌ است که متوجه هنجارشکنان با عناد، عقده، غرض و مرض است.

tags # بی حجاب ، مجلس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ذوالنوری: زنانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • پیشتازی بانک ملی در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • مدیریت شهری همدان از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال