Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: سمیه محمودی با کسب ۲۰ هزار و ۵۴۲ رأی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان انتخاب شد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

ناصر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرضابا اشاره به نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرضا اظهار داشت: در مجموع دو شهرستان‌ شهرضا و دهاقان 139 هزار و 313 نفر واجد شرایط رأی دادن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رقابت 16 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شهرضا افزود: کل جمع آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه شهرضا 61 هزار و 792 رأی بود.

رئیس ستاد انتخابات یزد اسامی نمایندگان یزد در مجلس یازدهم را اعلام کرد«عنابستانی و محبی» نمایندگان سبزوار در مجلس یازدهم شدندانتخابات ایران|«حسن رزمیان مقدم» به عنوان نماینده درگز در مجلس یازدهم انتخاب شد‌

سرپرست فرمانداری شهرضا گفت: سمیه محمودی با کسب 20 هزار و 542 رأی به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان انتخاب شد و بعد از آن فضل‌الله کفیل با 13 هزار و 922 رأی نفر دوم و محمدحسین صادقی با 7 هزار 649 رأی نفر سوم شدند.

وی بیان کرد: به استناد تبصره‌های 1 و2 و 3 ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند در مدت 7 روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم دارند و شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

انتهای پیام/173/ش

R41346/P/S6,51/CT1 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس عنوان نماینده انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!