Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزنونی با اشاره به برنامه ریزی دشمن بر علیه نظام اسلامی گفت: جنگ دشمن علیه انقلاب در حوزه‌های مختلف، نیازمند هوشمندی ما در حوزه جنگ نرم است که مساجد و هیئت‌ها باید بیش از گذشته از سوی مسئولان کشور وارد میدان نبرد شوند.

«محمد علی برزنونی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه دشمن، جنگی تمام عیار در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی راه انداخته است، اظهار کرد: پیروزی ما در این نبرد مشروط به داشتن برنامه ای هوشمند، ترکیبی و پیشرفته است که با تغییر تاکتیک دشمن، تاکتیکی نو ارائه کند، نمی توان برنامه ای قدیمی و غیر پویا را در این جنگ نابرابر به کار برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور رییس دانشگاه امام حسین (ع) در ادامه، نقش مساجد و هیئت های مذهبی در این نبرد را بسیار حیایی دانست و گفت: متاسفانه برخی از مسئولان در عمل، به این نقش آفرینی توجه چندانی ندارند و ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.

 

وی افزود: جنگ دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، نیازمند هوشمندی ما در حوزه جنگ نرم است که مساجد، هیئت های مذهبی و سایر مراکز دینی که پیوند عمیق با مردم دارند باید بیش از گذشته از سوی مسئولان کشور وارد میدان نبرد شوند.

 

برزنونی اضافه کرد: دشمن به خوبی می داند که با تضعیف نقش مساجد و هیئت های مذهبی می تواند ضربه مهلکی به انقلاب وارد کند، البته باید خدا را شکر کرد که مردم ما در این زمینه نیز جلوتر از مسئولان حرکت کرده و در عمل، این مراکز را به مهم ترین کانون مبارزه با دشمن تبدیل کرده اند.

 

وی با تاکید بر نقش مهم مساجد و هیات های مذهبی در دوران مبارزه با نظام طاغوت، دفاع مقدس و مقابله با فتنه سال 88، و تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تجمعات انقلابی، یادآور شد: بر اساس همین واقعیت است که مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در دیدار با گروه های مختلفی از مردم و مسئولان، اهمیت مساجد و هیات های مذهبی و در مجموع، کلیه نهادهای مردمی را مطرح کردند.

 

مشاور رییس دانشگاه امام حسین (ع) در ادامه با بیان اینکه دشمن در طراحی خود، روحانی و مداح تربیت، و مسجد و هیئت ایجاد می کند، گفت: دشمن در این اقدامات خود، بیش از همه از یک سو، به دنبال خالی کردن اسلام از روح و ماهیت اصلی خود و از سوی دیگر، ترویج اسلام سکولار و عرفی است.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مسجد مساجد و هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زارعی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندار دشتی، معاونین و بخشداران تابعه اظهار کرد: همه ما بدهکار مردم دشتی و تنگستان هستیم و مردم با مشارکت بالای در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه مردم پای کار نظام و انقلاب هستند، افزود: از دست اندرکاران برگزاری انتخابات که زمینه حضور پرشور مردم فراهم کردند تقدیر می‌شود.

زارعی با بیان اینکه از زحمات آقای کرمی بابت همه تلاش‌ها تقدیر می‌شود گفت: شهرستان دشتی تبدیل به فضای کار و همدلی می‌شود و با همت مجموعه اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان باید به کارگاه سازندگی تبدیل شوند.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال توسعه و کار و تلاش در حوزه دشتی و تنگستان و استان هستیم.

زارعی یادآور شد: مدیران محکم‌تر از گذشته کار و تلاش کنند و از استاندار بوشهر انتظار داریم اختیارات فرمانداران و بخشداران افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تزریق اعتبارات ملی هستیم، تصریح کرد: مسائل و مشکلات شهرستان احصا و با جدیت دنبال می‌کنیم.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیران اجازه ندهند کار مردم معطل بماند و تلاش می‌کنیم و فضای تعامل و همدلی در شهرستان تقویت شود.

کد خبر 6063301

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • مقاومت بی‌نظیر مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • مردم فرانسه برای درک ماه رمضان به مساجد می‌روند/ اصلی‌ترین کلید معرفی اسلام در کرواسی، قرآن است