Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه شبستر را منتشر کرد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه شبستر را اعلام کرد.

علیار راستگو اظهار داشت: براساس نتیجه شمارش آرا در حوزه انتخابیه شبستر از مجموع 51 هزار و 87 رأی مأخوذه جعفر راستی با 12 هزار و 596 رأی به‌عنوان منتخب این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات ایران| علی جدی به‌عنوان نماینده مردم شیروان راهی بهارستان شدانتخابات ایران| نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس یازدهم معرفی شدانتخابات ایران|سید حمید‌رضا کاظمی در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان راهی مجلس شد‌

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه شمارش آرا در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر نیز رو به اتمام است، افزود: به محض ثبت نتایج هر یک حوزه‌های انتخابیه در سامانه جامع انتخابات نتایج آن به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

گفتنی است جعفر راستی در این دوره از انتخابات با لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی وارد انتخابات شد.

انتهای پیام/115/ح
 

 

R7887/P/S6,47/CT7 واژه های کاربردی مرتبط انتخابات مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس انتخابات مجلس حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی انتخابات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباه مبلغ جرایم رانندگی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

وی افزود: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی  در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در فضایی امن و توأم با آرامش و با مشارکت خوب مردم برگزار شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد