Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:01:50 GMT

راهنمای انتخاب تی‌شرت مردانه برای نوروز و بهار

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۸۹۲۹

راهنمای انتخاب تی‌شرت مردانه برای نوروز و بهار

با آغاز سال نو و شروع هیجان‌انگیز فصل زیبای بهار خونی تازه در رگ‌های ما جاری می‌شود.

با آغاز سال نو و شروع هیجان‌انگیز فصل زیبای بهار خونی تازه در رگ‌های ما جاری می‌شود. روزهای شلوغ قبل از سال نو و همهمه خرید لباس برای بهار و عید نوروز؛ همه از دلایل هیجان‌انگیز بودن بهار هستند. اگر از هرکسی بپرسید که جذاب‌ترین اتفاق در سال نو چیست قطعاً همه به خرید عید اشاره خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید نوروز جذاب‌ترین علت برای نو شدن کمد لباس‌ها است.

 با شروع فصل بهار هوا نیز رو به گرم شدن می‌گذارد. لباس‌های گرم، بافت‌ها و کاپشن‌ها دوباره در گنجه‌ها جمع‌آوری می‌شوند و لباس‌های مردانه مناسب بهار جایگزین می‌شوند. یکی از مناسب‌ترین پوشاک آقایان برای فصل بهار تی‌شرت است. آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید چگونه با تی‌شرت استایلی جذاب برای فصل بهار داشته باشید؟ تا انتها با ما باشید باراهنمای انتخاب تی‌شرت مردانه برای نوروز و بهار

به نظر شما چرا تی‌شرت بهترین انتخاب برای فصل بهار است؟ به نظر من چون در بهار هوا گاهی سرد و گاهی گرم است. باید لایه‌لایه لباس پوشید. به‌عنوان‌مثال تی‌شرت و کت تک پشمی.

این‌گونه در صورت تغییرات دمایی می‌توانید باکم یا زیاد کردن یک‌لایه خود را با محیط وفق دهید.

رنگ تی‌شرت بهاره برای آقایان:

ازآنجایی‌که همه مردان کمی محتاط هستند عموماً از رنگ‌های تیره و سنگین برای لباس‌های خود استفاده می‌کنند؛ اما در فصل بهار این موضوع فرق می‌کند. شما در فصل بهار باید از تی‌شرت‌های روشن و طرح دار استفاده کنید.

تی‌شرت رنگ روشن به‌خوبی به شما امکان ست کردن بالباس‌های مختلف را می‌دهد. به‌عنوان‌مثال یک تی‌شرت آبی‌رنگ را تصور کنید. به نظر شما چه لباس‌هایی با آن ست می‌شوند؟ تقریباً همه لباس‌ها.

یک شلوار طوسی پارچه‌ای، یک کت جین، یک شلوار جین مشکی، کفش کالج یا حتی پوتین چرمی ، یک کت تک فاستونی. می‌بینید؟ تی‌شرت‌های رنگ روشن در بهار بیشترین کاربرد را برای شما خواهند داشت.

معروف‌ترین رنگ‌ها برای تی‌شرت‌های بهاره؛ آبی، سرمه‌ای، سبز، کرمی، صورتی  و سفید هستند. این رنگ‌ها علاوه بر بهاره بودن بسیار چشم‌نواز و مردانه و شیک هستند. هم‌چنین رخوت و کسلی زمستانه را از شما دورکرده و هیجان و شورونشاط را به شما بازمی‌گردانند. توصیه می‌کنیم این رنگ تی‌شرت‌ها را دست‌ ندهید.

جنس تی‌شرت‌های مردان در فصل بهار

تی‌شرت‌های مردانه در فصل بهار باید بتوانند بدن شمارا از سرمای صبح گاهی و گرمای ظهر حفظ کنند. ازاین‌رو تی‌شرت‌های کتان و تی‌شرت‌های پنبه‌ای انتخاب بسیار مناسبی هستند. از طرفی باید جنس پارچه به‌گونه‌ای باشد که همراه با بالاپوش گرمای آزاردهنده‌ای ایجاد نکند.

مدل تی‌شرت بهاره برای مردان

تی‌شرت‌ها به چندین مدل دسته‌بندی می‌شوند. به‌عنوان نمونه می‌توان به پولوشرت آستین‌کوتاه، پولوشرت آستین‌بلند، تی‌شرت یقه‌هفت، تی‌شرت یقه‌گرد و لانگ‌شرت اشاره کرد. در این میان به‌عنوان مناسب‌ترین مدل برای بهار به پولوشرت های آستین‌بلند اشاره کرد. چراکه پوشش بیشتری ایجاد می‌کند و شما دیگر نیازی به بالاپوش نخواهید داشت.

دردید و بازدیدهای عید نوروز می‌توانید روی پولوشرت ها حساب ویژه‌ای بازکنید. این مدل در رنگ‌ها مطرح‌های مختلف و بسیاری تولید می‌شوند. همچنین باکت های تک بهاره نیز ترکیب جذاب و جالبی ایجاد می‌کند. مدل بعدی می‌تواند پولوشرت آستین‌کوتاه باشد. در یک عصر خنک بهاری، پیاده‌روی قبل از ظهر یا هم‌چنین خریدهای روزمره، پولوشرت آستین‌کوتاه با یک شلوار کتان استایل بی‌نظیری برای شما خواهد ساخت.

یکی از استایل های جذاب بهاره که می‌توانید با پولوشرت ایجاد کنید ترکیب تی‌شرت آستین‌کوتاه و پولوشرت مردانه است. البته که جای تعجب دارد اما این ترکیب کاملاً مدرن و جذاب  و جوان‌پسند است. یک پولوشرت آستین‌بلند نازک بپوشید ترجیحاً در رنگ‌های شاد و چشمگیر و بعد یک تی‌شرت یقه‌گرد. حالا شما یک استایل خیابانی جذاب بهاره دارید . برای شلوار هم‌روی شلوار جین آبی حساب کنید.

مدل پیشنهادی بعدی ترکیب پولوشرت آستین‌بلند و پیراهن چهارخانه آستین‌کوتاه است. این ترکیب به‌خوبی می‌تواند شمارا یک جوان خلاق و شاداب و پرانرژی نشان دهد. یک شلوار کتان نیز می‌تواند استایل شمارا تکمیل کند.

به‌عنوان آخرین‌مدل به ترکیب پولوشرت آستین‌کوتاه و پیراهن نخی چهارخانه آستین‌بلند اشاره می‌کنیم. یک شلوار پارچه‌ای تنها نیاز شما برای تبدیل‌شدن به خوش‌تیپ‌ترین مرد جهان است.

دنیای تی‌شرت‌ها بی‌انتها است و شما می‌توانید مانند یک جادوگر بهترین مدل مناسب با خود را انتخاب کنید. با طرح ها و رنگ ها بازی کنید که بهار رنگی جذابی را تجربه کنید. همچنین برای مشاهده و خرید تی‌شرت مردانه گراد به اینجا مراجعه کنید.

حمایت از تولید ملی به سبک گراد

حمایت و خرید تولیدات ملی می تواند آثار اجتماعی اقتصادی و فرهنگی  بسیاری برای کشور ایجاد کند. با حمایت از تولیدات ملی میتوان به حفظ مشاغل و افزایش اشتغال زایی کمک شایانی نمود. یکی از مهم ترین مزیت های خرید محصولات داخلی افزایش توان اقتصادی و مالی کشور است.

یکی از تولیدکنندگان بزرگ پوشاک در کشور برند گراد می باشد. مجموعه گراد با بیش از 20 سال سابقه و تجربه درخشان در تولید پوشاک به خوبی توانسته است تحول مثبتی در صنعت پوشاک کشور ایجاد کند. به گفته رضا سلامتی  مدیر بازاریابی گراد، این مجموعه بر این باور است که بتواند با تولید پوشاک باکیفیت داخلی گام مهمی در توسعه صنعت داخلی کشور بردارد.

وی افزود: مشتریان می توانند جدید ترین مدل های پوشاک ایرانی را با کیفیت عالی، از 21 فروشگاه در سراسر کشور و یا سایت گراد مشاهده و خریداری کنند.

منبع: فارس

کلیدواژه: نوروز بهار سال نو فصل بهار آستین بلند شرت مردانه تی شرت تی شرت ها یک شلوار لباس ها سال نو رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش WWE برای حضور هالک هوگن و استون کلد استیو آستین در رسلمنیا

به روزرسانی مهمی از شرایط این دو اسطوره دنیای کشتی کچ منتشر شد.

به گزارش PWInsider، کمپانی WWE در تلاش است تا در بزرگترین رویداد سالیانه دنیای کشتی کچ از هالک هوگن و استون کلد استیو آستین دعوت کند.

طرفداری | در رابطه با شرایط استون کلد استیو آستین هنوز معلوم نیست که آیا این اتفاق چیزی فراتر از یک حضور صرف باشد و همچنان طرفین در حال رایزنی هستند. از سوی دیگر، هالک هوگن بی شک در هیچ درگیری فیزیکی شرکت نخواهد کرد اما به هر حال کمپانی در تلاش است تا در  رسلمنیا امسال از ظرفیت این اسطوره نیز استفاده کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • تلاش WWE برای حضور هالک هوگن و استون کلد استیو آستین در رسلمنیا
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • تصاویر تماشایی از مکان‌های سحرانگیز ایران برای تعطیلات نوروز + فیلم
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • خداحافظی مسافرین کمپرسوار از تهران
  • سفر‌های نوروزی مردم در اولین بهار پس از انقلاب (+عکس)