Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو زنان کشورمان از صبح امروز (شنبه - سوم اسفندماه) در فدراسیون تکواندو کشورمان آغاز شد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو زنان به منظور حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای از صبح امروز (شنبه - سوم اسفندماه) در مرکز جهانی تکواندو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غزل سلطانی، ناهید کیانی، مهلا مومن زاده ، طیبه پارسا، کیمیا همتی، زهرا پوراسماعیل، یلدا ولی نژاد، زینب اسماعیلی، نگار اسماعیلی و تینا مدانلو تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی هستند و تا زمان اعلامی تاریخ برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه تکواندو آسیا تمرینات خود را پیگیری می کنند.

مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا نیز که قرار بود پیش از این در چین برگزار شود؛ طی روزهای 21 و 22 فروردین ماه سال آینده در اردن پیگیری خواهد شد و در گروه زنان ایران می‌تواند دو نماینده به این رویداد برای کسب سهمیه المپیک 2020 - توکیو اعزام نماید.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

به گزارش تسنیم، مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو مردان کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از صبح روز دوشنبه - 5 اسفندماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

با توجه به اینکه تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا هنوز از سوی اتحادیه تکواندو آسیا مشخص نشده است، تمرینات با 6 نفر اصلی اعزامی به این رویداد پیگیری می‌شود؛ آرمین هادی‌پور، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است. هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان نیز موفق به کسب 2 سهمیه بازی‌های المپیک 2020 – توکیو توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی شده است.

گفتی است؛ رقابت های قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40،  24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می‌گیرد.

ابوالفضل یعقوبی: به دنبال تغییر ملیت نیستم/ تکواندوی ایران کارخانه قهرمان‌سازی است

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,30,32/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو رقابت های قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین