Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:22:19 GMT

ابراز امیدواری مرکل نسبت به بهبود شرایط ادلب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۲۹۴

ابراز امیدواری مرکل نسبت به بهبود شرایط ادلب

صدراعظم آلمان نسبت به بهبود اوضاع استان ادلب واقع در شمال غربی سوریه در نزدیکترین زمان ممکن ابراز امیدواری کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در بروکسل، پایتخت بلژیک خاطرنشان کرد: امیدوارم اوضاع ادلب هرچه سریع‌تر حل شود و من و امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه از هیچ تلاشی برای حل سیاسی این بحران فروگذار نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام آمادگی آلمان برای کمک به سوریه جهت بهبود شرایط پناهگاه آوارگان، بر اهمیت آتش بس در ادلب و دستیابی به راهکار سیاسی تاکید کرد.

مرکل همچنین تصریح کرد: صدها هزار تن از مردم سوریه به خاطر شرایط سخت انسانی در حالتی از یأس و ناامیدی به سر می‌برند.

صدر اعظم آلمان همچنین عنوان داشت: کشورهای اتحادیه اروپا به طور جدی برای مبارزه با تروریسم نژادپرستی و راست افراطی در اروپا همکاری می‌کنند.

در ماه مه ۲۰۱۷، ترکیه، روسیه و ایران از دستیابی خود به توافق منطقه کاهش تنش در ادلب در چارچوب نشست‌های آستانه پیرامون سوریه خبر دادند. با وجود تفاهم‌ها در این زمینه اما همچنان آتش‌بس در ادلب نقض می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنگلا مرکل ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایبندی حماس به مواضع اصلی در مورد آتش‌بس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسرائیل به هیچ یک از خواسته‌های اساسی مردم و مقاومت که خواستار آتش‌بس همه جانبه، عقب‌نشینی از نوار غزه، بازگشت آوارگان و تبادل اسیران است، پاسخ نداد.»

این جنبش بنیامین نتانیاهو و رژیم افراطی او را به طور کامل مسئول مانع تراشی در تمامی تلاش‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس می‌داند.

پس از 171 روز جنگ در غزه شورای امنیت سازمان ملل روز گذشته قطعنامه‌ای را تصویب کرد که در آن خواستار آتش‌بس فوری در ماه مبارک رمضان شد.

حماس نیز در بیانیه‌ای از درخواست شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس فوری استقبال و بر لزوم دستیابی به آتش‌بس دائمی که منجر به خروج تمامی نیروهای اسرائیلی از نوار غزه شود، تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • هلاکت شماری از افراد تحریر الشام در کمین ارتش سوریه در جنوب ادلب
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • پایبندی حماس به مواضع اصلی در مورد آتش‌بس
  • مسئول حزب‌الله از دستیابی به موشک‌های جدید خبر داد