Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرزبانان هنگ مرزی جکیگور با تشدید اقدامات کنترلی نوار مرز برای تأمین امنیت انتخابات کشور، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرزها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند.

مرزبانان بلافاصله با آتش سنگین با گروهک تروریستی درگیر شدند که در این درگیری تعدادی از اعضای گروهک با توجه به مقاومت شدید مرزبانان با دادن تلفات به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این درگیری مسلحانه، متاسفانه  2 نفر از مرزداران هنگ مرزی جکیگور به نام‌های استواریکم احمد رحمانی فرد و سرباز احمد توکلی به شهادت رسیدند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی برای بررسی موضوع در راس هئیتی عازم منطقه شد.

46

کد خبر 1355545

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعاتی قبل ماموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد در حوالی شهرستان زهک شناسایی شد.
سردار جلیلیان گفت: با هماهنگی لازم ماموران به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان نمود که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.
وی در پایان گفت: ضمن دستگیری دو همدست وی، از مخفیگاهشان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی نژاد
  • زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند
  • ماهیت واقعی تروریست‌های مدعی دفاع از قوم بلوچ
  • هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛ هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۱/۲۶؛هشدار ورود سامانه بارشی به کشور
  • هدف تروریست‌های اجاره‌ای جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است
  • هدف تروریست‌ها جلوگیری از پیشرفت سیستان و بلوچستان است
  • تروریست‌های اجاره‌ای تلاش می‌کنند سد راه توسعه سیستان و بلوچستان شوند
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان