Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:13:07 GMT

تصویر علائم حیاتی شجریان بر صفحه اینستاگرام همایون

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۳۶۰

تصویر علائم حیاتی شجریان بر صفحه اینستاگرام همایون

بعد از حواشی بسیار در خصوص درگذشت محمدرضا شجریان استاد آواز سنتی ایران، نیمه شب فرزندش همایون شجریان در صفحه اجتماعی اینستاگرام خود نوشت: «عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چندسالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از اینکه کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع گردید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علائم حیاتی ایشان بسنده می کنم. بی نهایت از مهر بی پایان شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند بیمارستان جم»

پیش از این نیز همایون با اشاره به اینکه استاد آواز ایران چند سال قبل در آمریکا رادیوتراپی کرده و این رادیوتراپی برای وی عوارضی داشته تاکید کرده بوده پدر تا مدت ها نمی توانست آب و غذا بخورد و بعد از آن با لوله ای در معده احیا شده و سه سال پیش تاکنون در  ایران سایه شان بالای سر ماست.

وی افزوده است که به این دلیل پدر در بیمارستان است که گاهی بلعشان دچار مشکل می شود؛ مشکل بلع باعث شده بود خیلی نتواند خلط های سینه را رد کند لذا ریه اش دچار مشکل شده و عفونتی شکل گرفته بود که هفته پیش حل شد. چند روزی در خانه بود که دوباره مشکل پیش آمد و الان حالش از پریشب بهتر است. امیدواریم که از این مرحله هم عبور کند. با کمک دستگاه، تنفس خودش برقرار است.

فرزند شجریان تاکید کرده است: هیچ کدام از صحبت هایی که می کنم از روی اجبار نیست و هیچ کس نمی تواند مرا مجبور به صحبتی کند.

برچسب‌ها محمدرضا شجریان همایون شجریان اینستاگرام بیمارستان جم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدرضا شجریان همایون شجریان اینستاگرام بیمارستان جم محمدرضا شجریان همایون شجریان اینستاگرام بیمارستان جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد

آفتاب‌‌نیوز :

همایون اسعدیان، کارگردان و تهیه کننده، سایت شبکه نمایش خانگی نماوا را تحریم کرد.

اسعدیان با انتشار ویدیویی گفت: در ۴۰ سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در در مورد هنرمندان نبودم. به‌خصوص وقتی سوال‌کننده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند! من دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که محمدحسن شانه‌ساززاده مؤسس شاتل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره نماوا به دیجیاتو گفت: بی‌اخلاق‌تر و بی‌تعهدتر از بازیگران و هنرمندان ندیده‌ام، پول بده هرکاری می‌کنند!

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • خلع‌ سلاح روان‌شناس‌نمای مسلح!
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • ماه و تأثیر آن بر زمین!
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟