Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:47:31 GMT

واریز سود ۲۰۵ هزار تومانی سهام عدالت از صبح امروز

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۳۶۹

واریز سود ۲۰۵ هزار تومانی سهام عدالت از صبح امروز

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت سال ۹۷ از امروز بدون اولویت برای تمام مشمولین تا انتهای هفته واریز می‌شود. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا صالح صبح امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: سود سهام عدالت سال 97 بدون اولویت بندی مشمولین از ساعت 8 صبح شنبه در تمامی بانک‌ها واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تعداد مشمولین که حدود 42 میلیون نفر هستند ممکن است واریز این سود به حساب بعضی از بانک‌ها تا انتهای هفته به طول بینجامد، اما در این دوره ما تقریباً تمام سود مشمولین را واریز خواهیم کرد.

 صالح ادامه داد: از سود سال 97 سهام عدالت مشمولین تنها عددی حدود 4 یا 5 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان سهم باقی می‌ماند که ما تلاش می‌کنیم تا پایان اسفند آن را هم واریز کنیم تا سود سال 97 کاملاً تسویه شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت سال 97 مشمولین برای هر سهم یک میلیون تومانی 205 هزار تومان است که با توجه به اینکه مشمولینی که زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی هستند مالکیت صددرصد سهام خود را در اختیار دارند این عزیزان 205 هزار تومان را به صورت کامل دریافت می‌کنند، اما دیگر مشمولین که مالک بخشی از سهام خود هستند به همان نسبت درصدی که مالکیت سهام دارند از 205 هزار تومان سود خود را دریافت می‌کنند.

وی افزود: تاکنون از 49 میلیون نفر مشمولین دریافت سهام عدالت حدود 5 میلیون نفر شماره شبای خود را اعلام نکرده اند که سهام آن‌ها نیز محفوظ و در حسابشان نگهداری می‌شود تا زمانی که شماره شبای خود را اعلام کنند و سود این دوره و دوره‌های پیشین را به صورت یکجا دریافت کنند.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,77,78,79/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال‌و بختیاری جزئیات وام ۲۵ میلیون تومانی کم‌بهره سفر دوم رئیس‌جمهور به این استان را اعلام کرد.

فرشاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۱۶۸ هزار نامه از سوی مردم در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان ارسال شده بود که حدود ۵۰ هزار نفر متقاضی دریافت وام کم‌بهره ۲۵ میلیون تومانی بودند، این تسهیلات از نیمه دوم اردیبهشت، توسط شش بانک عامل در استان شروع می‌شود.

وی افزود: از ۱۶۸ هزار نامه‌ای که از سوی مردم ارسال شده بود، شش هزار و ۵۰۰ نامه بدون نام و نشان هستند، از این تعداد حدود ۶۰ هزار نامه متقاضی دریافت وام بودند و مابقی درخواست‌ها مشکلات افراد بودند که به دستگاه‌ها ارجاع داده شد و این نامه‌ها در حال بررسی و پیگیری هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: تسهیلات بلاعوض یک‌ونیم میلیون تومانی، ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آغاز شده است و امید می‌رود تا پایان اردیبهشت به اتمام برسد.

طهماسبی بیان کرد: تسهیلات مربوط به پرداخت‌های بلاعوض، ۵۰ میلیارد تومان نیز پیش‌بینی و تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: افراد در صورتی که در سفر اول رئیس‌جمهور تسهیلات دریافت نکرده باشند، مشمول دریافت وام ۲۵ میلیون تومانی خواهند شد.

کد خبر 746718

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد