Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@17:48:26 GMT

از مصاحبه های جنجالی تا خنده هایی شبیه جوکر!

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۴۲۱

از مصاحبه های جنجالی تا خنده هایی شبیه جوکر!

خبرگزاری آریا- به نظر می رسد رفتار آقای خاص در حال تغییر است.
به گزارش آریا، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد بازگشت به استادیوم استمفوردبریج برای او حس ویژه ای ندارد. تاتنهام در دیداری تعیین کننده و دشوار در خانه چلسی به مصاف این تیم می رود و این دیدار در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو مدعی شد تیمی در اروپا ماننند تاتنهام شرایط دشواری را از حیث بازیکنان مصدوم تجربه نمی کند.
ژوزه مورینیو گفت: "اگر به نظر من بود آرزو داشتم الان در مقطع پیش فصل و در ماه ژوئن پیش رو قرار داشتیم، هیچ یک از بازیکنان تاتنهام مصدوم نبودند و از هفته اول و مساوی با امتیاز دیگر تیم ها فصل لیگ برتر را آغاز می کردیم. باز هم تاکید می کنم بازیکنانم عملکردی فوق العاده داشته و برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و جایگاهی که تاتنهام به آن تعلق دارد مبارزه می کنند. من تصور می کنم نه تنها در لیگ برتر، بلکه حتی در بین لیگ های اروپایی نیز هیچ تیمی مانند ما در شرایط دشواری قرار ندارد، اما ما به کارمان ادامه خواهیم داد.
هری کین و سون هیونگ مین زننده بخش اعظمی از گل های تاتنهام بودند. این فصل به قدری به طور خاص منفی بوده که حالا این دو بازیکن در مقطعی مشابه قادر به حضور در ترکیب تاتنهام نیستند. اگر ما بتوانیم بدون حضور این دو بازیکن در رتبه چهارم لیگ برتر قرار گیریم، دستاوردی فوق العاده برای باشگاه تاتنهام رقم خورده است."
بازگشت یه استمفوردبریج: "خیر، این دیدار برای من خاص و ویژه نبوده و یک بازی مانند بازی های دیگر خواهد بود. من انسانی حرفه ای هستم و همانطور که در گذشته گفته ام، وقتی در باشگاه های قبلی ام حضور داشتم، 200 درصد به آنها تعلق داشتم و همه چیز همین است. تنها نکته متفاوت در پایان بازی است که من می توانم پیاده از استادیوم به خانه خود بروم، اما حتی من از این مزیت استفاده نمی کنم، چون با بازیکنانم از استادیوم باز خواهیم گشت. من از این مزیت استفاده نخواهم کرد."
در گذشته و در دوران حضور روی نیمکت چلسی و منچستریونایتد، بارها شاهد درگیری های لفظی این سرمربی پرتغالی با خبرنگاران در نشست های مطبوعاتی بودیم. اما در تاتنهام، ژوزه مورینیو به طور کلی تغییر رویه داده و معمولا کنفرانس های مطبوعاتی رفتاری او با حالت شوخی و خنده برگزار می شود.
حالا و پیش از دیدار حساس مقابل چلسی در استمفوردبریج، خبرنگاران در مورد روند بهبود بازیکنان مصدوم این تیم و البته حرکت جنجالی دله آلی مقابل لایپزیش بعد از تعویض شدن سوال می کنند. ژوزه مورینیو بارها در طی این نشست با تمام وجود خندیده و حتی برای لحظاتی به قدری نمی تواند خنده هایش را کنترل کند که توان پاسخ دادن به سوالات را ندارد. این ژوزه مورینیو، این روزها تفاوت فاحشی با گذشته دارد.
روایت این دقایق بدین شرح است: بر اساس اخباری که سیمون فلستین (مدیر رسانه ای تاتنهام) داده، سون هیونگ مین چند هفته ای از میادین دور خواهد بود. هفته های متوالی، چند ماه (در ادامه مورینیو به شدت خندیده و به پشت گردن مدیر رسانه ای تیمش با حالت شوخی می زند)
خبرنگار: دیدن هری کین در مراسم جیمی گریوز در روز چهرشنبه خوشحال کننده بود. او خیلی سرحال و سرزنده به نظر می رسید. (دوباره مورینیو به شدت می خندد)
خبرنگار در ادامه می گوید من به دنبال اخبار مثبت هستم.
مورینیو نیز در پاسخ می گوید: ممنون.
خبرنگار: در مورد شرایط هری کین اخبار جدیدی وجود ندارد؟
مورینیو: خبر جدید اینکه بله، شرایط او خوب به نظر می رسد.
خبرنگار: شرایط دله آلی چگونه است؟ چون ما دیدیم که ....
مورینیو دوباره خندیده و می گوید: خدای من، گری (خبرنگار) تو دوست من هستی.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مصاحبه های جنجالی ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد

اندیکا با پافشاری مورینیو به عنوان بازیکن آزاد به رم پیوست.

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

آرامش به اردوی رمی‌ها برگشت؛ ایوان اندیکا دچار حمله قلبی نشده است

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ پس‌ از بهبود حال اندیکا در بیمارستان، ژوزه مورینیو شخصا با او تماس گرفت و وضعیت شاگرد سابق خود را جویا شد. این اولین ارتباط مستقیم مورینیو با یکی از اعضای باشگاه رم پس از قطع همکاری این سرمربی پرتغالی با جالوروسی است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • خنده‌های تحلیل‌گر سابق سیا به ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد