Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:26:22 GMT

هرمزگان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۸۹۴۲۶

هرمزگان در هفته‌ای که گذشت

هرمزگان در هفته گذشته (۲۶ بهمن تا دوم اسفندماه) شاهد رخدادهای بسیاری در حوزه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و دیگر بخش ها بود که در این گزارش مهمترین این رخدادها مرور می شود.

سیاسی

جمعه دوم اسفندماه سراسر استان هرمزگان همچون جای جای ایران اسلامی شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و طبق آمارها بیش از ۵۰ درصد از واجدان شرایط در استان در این انتخابات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرای مردم هرمزگان در این دوره در یک هزار و ۳۱۸ شعبه اخذ شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار و دیگر مدیران و مسوولان  انتظامی و نظامی استان نیز همچون دیگر مردم هرمزگان از نخستین دقایق آغاز رأی گیری در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

هرمزگان دارای پنج کرسی نماینگی در مجلس شورای اسلامی است که در این دوره ۴۴ نامزد در سراسر استان برای دستیابی به این کرسی ها با یکدیگر رقابت کردند.

در این دوره سه فروند بالگرد جهت اخذ آرای مردم جزایر و مناطق سخت گذر هرمزگان اختصاص یافته بود.

اقتصادی

۲۲۴ واحد تعاونی‌های مسکن مهر روز سه شنبه گذشته با حضور استاندار هرمزگان و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور در بندرعباس افتتاح شد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به ظرفیت های استان هرمزگان، گفت: ظرفیت های این استان به ویژه در بخش دریا و ساحل منحصر به فرد است.

اسحاق جهانگیری روز سه شنبه گذشته در مراسم بهره برداری از ۲۲۴ واحد تعاونی های مسکن بندرعباس که به صورت ویدئوکنفرانس و در قالب بهره برداری همزمان از ۳۲۲ پروژه بخش تعاون در سراسر کشور انجام شد، افزود: این استان بزرگ و راهبردی کانون اقتصاد دریامحور در کشور است.

شنبه گذشته همزمان با سفر وزیر نیرو به هرمزگان و با بهره‌برداری از مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی بندرعباس حجم مخازن آب دردست بهره‌برداری این شهر به ۲۲۰ هزار متر مکعب رسید.

وزیر نیرو در آیین بهره‌برداری از مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی بندرعباس که برای احداث آن ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: هرمزگان  توجه به سرمایه‌گذاری‌های دولت و همت مسوولان این اُستان برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی، در آستانه رسیدن به نقطه پایداری از حیث نیازهای آب و انرژی قرار دارد.

رضا اردکانیان ادامه داد: تا ۱۴۰۰ حدود ۵۰ درصد به ظرفیت نصب شده برق هرمزگان اضافه خواهد شد و هم‌چنین با تنوع بخشی به منابع آب شرب این اُستان (شیرین کردن آب دریا و جمع آوری آب‌های سطحی) دغدغه‌هایی که سال‌های خشک گذشته را یادآوری کند کمتر خواهد شد.

در جریان سفر وزیر نیرو طرح آبرسانی به روستاهای شمال بندرعباس نیز با هدف ایجاد پایداری منابع آبی روستاهای شمال شهر بندرعباس اجرایی شد.

سد سرنی میناب در شرق هرمزگان نیز با ظرفیت رسمی ۶۱میلیون متر مکعب روز شنبه گذشته با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان درمراسم بهره برداری این سد گفت: توافقنامه مالی اجرای طرح سد سرنی در میناب سال ۹۱ بین شرکت آب منطقه ای هرمزگان و بانک توسعه اسلامی نهایی شد.

هوشنگ ملایی افزود: براساس آن، مبلغ توافقنامه میان شرکت آب منطقه ای هرمزگان و بانک توسعه اسلامی یکصد و هفت میلیون یورو برای ساخت سد سرنی، خط انتقال آب و تصفیه خانه سد بود.

نخستین کشتی یخچال دار (پشتیبانی ماهیگیری ) به دست متخصصان داخلی در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس ساخته و با موفقیت آب‌اندازی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: همه مراحل ساخت این  شناور به دست متخصصان ایرانی ساخته  و کلیه فرآیند تولید و به آب اندازی این شناور نیز در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) انجام شد.

الله‌مراد عفیفی پور روز سه‌شنبه گذشته در جمع خبرنگاران افزود: این شناور وظیفه حمل کالای یخچالی و پشتیبانی از شناورهای صیادی، جمع آوری و نگه‌داری ماهی و هم‌چنین رساندن آب شیرین به شناورهای صیادی دیگر را برعهده دارد.

میزان صادرات محصولات تولیدی استان هرمزگان از ابتدای امسال تا پایان دیماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۲۵ درصد رشد داشته است.

استاندار هرمزگان عصر سه شنبه گذشته در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان اظهار داشت: در این مدت مجموع میزان تولید واحدهای بزرگ صنعتی فعال در استان بیش از ۱۸ میلیون تن بوده که رشد حاصل شده در صادرات این محصولات نشان از رونق تولید و صادرات در هرمزگان دارد.

فریدون همتی با تاکید بر فعال شدن سامانه صدور مجوز و رصد طرح های سرمایه گذاری در هرمزگان، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و همچنین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استان باید به این سامانه متصل باشند.

۸۹ درصد از درآمد گمرکات کشور در استان هرمزگان بوده و حدود ۱۱ درصد مربوط به سایر گمرکات کشور است.

ناظر گمرکات هرمزگان روز پنجشنبه گذشته در دیدار با مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: نزدیک به ۶۰ درصد عملیات گمرکی  کشور در گمرکات استان هرمزگان  انجام می شود.

ابوالفضل اکبرپور افزود: این میزان حجم کار فقط با تقریبا ۷ درصد از پرسنل گمرک ایران انجام می‌شود.

چهارشنبه گذشته با حضور سیاوس امیرمکری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تلاش‌های محمود امانی بنی مدیرکل پیشین فرودگاه‌های هرمزگان تقدیر و ابوذر ضیایی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های این استان معرفی شد.

کارخانه آرد خاتم بندرعباس پس از سه ماه تعطیلی جهت به روزآوری ماشین آلات آن چهارشنبه گذشته با حضور استاندار هرمزگان مجدد آغاز به کارکرد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان درآیین راه اندازی این کارخانه گفت: این کارخانه از سال ۷۹ فعالیت خود را آغاز کرد اما به دلیل فرسودگی ماشین آلات آن پس از ۳ ماه توقف درتولید، مجدد با سرمایه گذاری ۶۰ میلیاردریالی نوسازی و شروع به فعالیت کرد.

خلیل قاسمی اظهارداشت: راه اندازی مجدد کارخانه آرد با ظرفیت ۹۰ هزار تن آرد والسی و ۱۳ هزارتن سبوس گندم درسال نشان از همت جدی دولت در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی دارد.

دبیرخانه دائمی همایش‌ها و نمایشگاه‌های سرمایه گذاری صنعت نفت و پتروشیمی به عنوان یکی از دستاوردهای نمایشگاه و همایش پتروشیمی سه شنبه گذشته با حضور مدیر عامل منطقه آزاد کیش افتتاح و بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

فعالیت گشت های نظارتی نوروزی کنترل و نظارت بر بازار کالا و خدمات هرمزگان از روز پنجشنبه گذشته اول اسفند در سطح استان آغاز شد.

معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: در این طرح که تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ ادامه دارد، ۴۰ اکیپ با مشارکت اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بر فعالیت  واحدهای صنفی وعرضه کالا در استان نظارت و کنترل دارند.

عبدالرضا پیروی منش در این راستا افزود: بازرسان به مدت ۴۵روز نظارت بر بازارها، میدان های میوه وتره‌بار، عرضه میوه و سبزی درسطح شهر، گوشت و سایر موادپروتئینی، سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها، قنادی و آجیل فروشی‌ها، رستوران ها و آشپزخانه‌های سطح شهر و نیز رستوران‌های بین راهی هرمزگان را برعهده دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ تن انواع میوه ویژه شب عید در استان ذخیره سازی شده است.

محمد عباسی عصر دوشنبه گذشته با اعلام این خبر افزود: این میزان میوه شامل ۵۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰تن سیب و میوه های بوده که پرتقال از محصولات باغ های شهرستان رودان است اما سیب از استان اصفهان تامین کرده ایم.

تفاهمنامه پنج جانبه، حمایت از صنایع پتروشیمی و استقرار شرکتهای دانش بنیان و فعال این حوزه در مرکز نوآوری کیش، روز دوشنبه گذشته در سالن همایشهای بین المللی این جزیره امضا شد.

این تفاهمنامه که به عنوان گامی مهم در حمایت از تولیدات داخلی و توسعه صنایع پتروشیمی  ارزیابی می شود، بین غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، علی وطنی، مشاور عالی معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، جعفر ربیعی،مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و مجید محمدپور، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت امضا شد.

بهداشت و درمان

به  دنبال تایید فوت دو نفر در کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، یک بیمارستان در بندرعباس مرکز استان هرمزگان جهت قرنطینه بیماران احتمالی مبتلا در نظر گرفته شد.

مردم هرمزگان روز پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با تایید این خبر مراجعه گسترده ای به داروخانه ها داشته و متقاضی خرید ماسک و ژل های ضدعفونی کننده بودند.

حجم بالای درخواست این اقلام، موجب کمبود آنها در داروخانه ها شد که رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در اسرع وقت این کمبودها برطرف می شود.

دکتر حسین فرشیدی گفت: البته افراد سالم نیازی به ماسک ندارند و تنها بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی، کادر درمانی و پزشکی و کسانی که از بیماران مشکوک مراقبت می کنند، الزام به استفاده از ماسک دارند.

نوزدهمین کنگره اعصاب کودکان و نوجوانان ایران به میزبانی جزیره قشم با حضور ۴۸ نفر از پزشکان و محققان داخلی و خارجی شامگاه چهارشنبه گذشته تا دوم اسفندماه برگزار شد.

پیوند سلول‌های بنیادی در کودکان مبتلا به فلج مغزی جدیدترین اقدام علمی است که در نوزدهمین کنگره اعصاب کودکان و نوجوانان ایران مطرح شد.

محیط زیست

هفته گذشته خبرگزاری جمهوری اسلامی برای نخستین بار از حریم ژئوپارک گنبد نمکدان قشم که تاکنون توسط سازمان منطقه آزاد این جزیره از دسترس رسانه‌ها و فعالان محیط زیست مخفی مانده مانده بود، رونمایی کرد.

این رونمایی همزمان با حضور علیرضا اورنگی رییس سازمان امور اراضی کشور در قشم که قرار است گزارشی در این خصوص تهیه و به مسئولان و دستگاههای ذی ربط ارایه کند، انجام شده است.

اجتماعی

تمام اداره های ثبت احوال هرمزگانن روز جمعه گذشته به منظور ارایه خدمات به کسانی که از قبل برای دریافت شناسنامه های تعویضی و مفقودی درخواست داده بوند، باز و فعال بودند.

حوادث

سه شنبه گذشته یک مادر و دختر سه ساله اش به همراه یک زن دیگر در حادثه آتش سوزی منزلی در بندرعباس جان خود را از دست دادند.

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در گفت و گو با ایرنا افزود: حادثه ساعت ۱۱و سه دقیقه روز سه شنبه به ستاد فرماندهی اعلام شد و ماموران آتش نشانی پنج دقیقه بعد به محل حادثه در محله شاه حسینی بندرعباس رسیدند.

وی ادامه  داد: شدت آتش به اندازه ای بود که سقف خانه فرو ریخت و ماموران پس از اطفای آتش متوجه وجود سه جسد در خانه شدند.

براساس گزارش موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله ای به بزرگی پنج و هشت دهم در مقیاس امواج درونی زمین در عمق ۱۳ کیلومتری زمین ساعت ۱۶ و ۴۶ ثانیه یکشنبه گذشته بندر لافت از توابع شهرستان قشم در استان هرمزگان را لرزاند که خوشبختانه این زلزله تلفات جانی نداشت.

قضایی، نظامی، انتظامی

طبق اعلام دادگستری هرمزگان ، ۳۵ پرونده تخلف انتخاباتی در استان تشکیل و برای برخی از آنها رأی صادر شد و مابقی نیز در دست  بررسی قرار دارد.

همچنین همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شماری از افراد به دلیل تخلف انتخاباتی در بندرعباس دستگیر شدند.

هفته گذشته فردی که با فروش یک واحد آپارتمان به چند نفر در ارومیه اقدام به ۱۴میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط ماموران انتظامی در رودان دستگیر شد.

آموزش و پرورش

تعدادی از معلمان آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس اقدام به تهیه کتاب های کمک آموزشی و برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان مناطق سیل زده بخش گابریک و لیردف شهرستان جاسک کردند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان روز پنجشنبه گذشته دراین باره گفت: کلاس های تقویتی و آموزشی براساس اعلام نیاز آموزش وپرورش جاسک، در روزهای های استراحت معلمان ناحیه یک بندرعباس  در مدارس سیل زده گابریک و لیردف انجام می شود.

موسی دادی زاده بیان داشت: همچنین این معلمان اقدام به تهیه تعدادی کتاب های کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق سیل زده جاسک کردند که با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد بحران هرمزگان، این اقلام ارسال شد.

 سه شنبه گذشته از سوی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام شد که جمعی از پزشکان استان در راستای انجام مسوولیت اجتماعی خود، مدرسه ۱۲ کلاسه پزشک در ناحیه یک آموزش وپرورش بندرعباس می‌سازند.

 این مدرسه در زمینی به مساحت چهارهزار مترمربع وبا زیربنای یکهزار و ۴۷۱ مترمربع درشهرک سجادیه بندرعباس ساخته می‌شود.

آموزش عالی

هفته گذشته اعلام شد: دانشگاه هرمزگان فروردین ۹۹ میزبان دانشجویان هشت استان جنوبی و غربی کشور در رویداد استارت آپ کارآفرینی اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان گفت: این رویداد اجتماعی در قالب طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در یک فضای دانشگاهی برگزار می‌شود.

عبدالله فروزان‌فر روز سه‌شنبه گذشته در گفت‌وگو با ایرنا، هدف از برگزاری این استارت آپ را شناسایی دانشجویان مستعد و خلاق برای کمک به کاهش آسیب‏‌های اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

فرهنگی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان پیش‌بینی کرد: امسال بیش از ۱۳ هزار نفر در این استان در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد روز چهارشنبه گذشته درنشست ستاد هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف افزود: ثبت‌نام معتکفان از دهم اسفندماه سالجاری با مدیریت هیات امنای مساجد در سطح استان آغاز می شود.

ناشران در هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان بیش از ۲۴ میلیارد ریال کتاب فروش کردند.

دیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه امسال مردم ۲ میلیارد ریال بیش تر از سال گذشته از نمایشگاه کتاب خرید کردند، گفت: این استان براساس ارزیابی صورت گرفته جزء پنج استان برتر کشور در زمینه فروش کتاب است.

رضا کمالی زرکانی شامگاه دوشنبه گذشته در جمع خبرنگاران افزود:باتوجه به شرایط سخت اقتصادی مردم هرمزگان نشان دادند که خرید کتاب و توجه به فرهنگ مطالعه در اولویت خرید سبد خانواده ها قرار دارد.

هفدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال همزمان با دهه مبارک فجر در بندرعباس برگزار شد.

یکشنبه گذشته مردم، مسوولان،رزمندگان، نیروهای نظامی و انتظامی شهر بندرعباس با حضور پرشور در مراسم چهلمین روز شهادت شهیدحاج قاسم سلیمانی، به سوگ نشستند.

مردم غیور بندرعباس به همراه رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و مدافعان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در قالب دسته‌های عزاداری با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا،اسرائیل و آل سعود به نوحه‌خوانی پرداختند.

ورزشی

تیم بسکتبال پسران هرمزگان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابتهای بسکتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور شد.

مرحله نهایی رقابتهای بسکتبال پسران زیر ۱۴ سال کشور از روز دوشنبه تا چهارشنبه گذشته با حضور تیم‌های تهران، توابع تهران، البرز، اصفهان و هرمزگان در سالن خانه بسکتبال بندرعباس برگزار شد.

دوشنبه گذشته پرونده لیگ برتر والیبال مردان هرمزگان پس از هشت هفته، با قهرمانی تیم فانوس دریا تیاب میناب بسته شد و این تیم جام قهرمانی را به خانه برد.

رقابتهای امسال لیگ برتر والیبال هرمزگان با حضور تیم‌های فانوس دریا بندر تیاب میناب، کانون رضو اسپرت بندرعباس، متحد رودان، بسیج شمیل حاجی آباد و منتخب فین طی هشت هفته شامل چهار دور رفت و چهار دور برگشت برگزار شد.

تیم دریادلان جنوب پنجشنبه گذشته با شکست تیم پرسپولیس هرمزگان موفق به کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره رقابتهای فوتبال ساحلی رده سنی نونهالان بندرعباس شد.

نخستین دوره رقابتهای فوتبال ساحلی رده سنی نونهالان شهرستان بندرعباس با حضور پنج تیم در زمین شهید کاشانی بندرعباس برگزار شد.

برچسب‌ها استان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان هرمزگان اسحاق جهانگیری فریدون همتی استان هرمزگان شنبه گذشته با حضور روز سه شنبه گذشته سه شنبه گذشته چهارشنبه گذشته استان هرمزگان پنجشنبه گذشته آموزش وپرورش دوشنبه گذشته مردم هرمزگان سرمایه گذاری هرمزگان گفت بهره برداری روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام یکی از گام های تعریف شده برای توقف موتور بدهی در صنعت برق است، گفت : پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ و اعتبار باقی مانده در حساب های وکالتی شرکت های توزیع در هفته گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در بورس انرژی برای هفته آتی باشیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق در هفته گذشته ارزش معاملات برق در بورس انرژی به ۱۲۱ میلیارد تومان رسید.

رجبی مشهدی ادامه داد: در همین راستا ۳۲ شرکت توزیع برق مورد نیاز خود را از بورس خریداری کردند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته سهم نیروگاه های خصوصی از برق عرصه شده در بورس انرژی ۴۶ درصد و سهم نیروگاه های دولتی ۵۴ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به عزم وزارت نیرو و شرکت توانیر از اجرای این طرح گفت : بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و به حساب شرکت‌های توزیع و همچنین حساب خرید برق شرکت های توزیع واریز خواهد شد و اکنون شاهد رونق و افزایش حجم معاملات در بورس انرژی هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • نقش پررنگ علی آقا محمدی در واگذاری استقلال
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان