Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس ستاد انتخابات استان کردستان از اعلام نتایج نهایی انتخابات در شهرستان های قروه و دهگلان و بیجار خبر داد.

حسین خوش اقبال امروز شنبه سوم اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام شمارش آرا در حوزه‌ انتخابی قروه و دهگلان اظهار کرد: تعداد آرا صحیح در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان ۶۷ هزار و ۵۹ رای بوده که پرویز اوسطی با ۱۷ هزار ۱۹۶ رای توانست به مجلس راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه انتخابی بیجار تعداد آراء صحیح ۳۷ هزار و ۲۸۴ رای بوده که آقای حمدالله کریمی با کسب ۶ هزار و ۸۴۷ رای و آقای علی‌رضا زندیان با کسب ۵ هزار و ۸۳۷ رای به مرحله دوم راه یافتند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: پس از هماهنگی‌ها و انجام اقدامات از سوی هیئت نظارت و شورای نگهبان، تعداد آرا و افراد راه یافته به مجلس در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای حمایت از بانوان کاندیدا در دور دوم انتخابات، تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از آنان را در فهرست خود قرار دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا برای تصمیم‌گیری درباره نحوه مشارکت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فهرست نامزدهای شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود قرار دهد.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر مردم در دور دوم انتخابات، یادآور شد: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده، حضور فعال دارد و به وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل و فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد