Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: حفظ سلامت ورزشکاران، قهرمانان و تماشاگران از اولویت‌های جدی ما است. تاریخ انتشار: 10:19 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۸۵۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در ارتباط با تدابیر وزارت ورزش برای پیشگیری از کرونا گفت: در پی مشاهده شواهد بیماری کرونا در کشور به فدراسیون پزشکی و ورزشی برای پیشگیری از کرونا آماده باش داده‌ایم تا دوستان و همکاران ما، همه تمهیدات لازم را به کار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: از فدراسیون‌ها خواسته‌ایم در همه محیط‌های ورزشی مثل اردو‌ها و ورزشگاه‌ها تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا ان‌شاءالله جلوی شیوع این بیماری را بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همچنین اعلام کردیم، حفظ سلامت ورزشکاران، قهرمانان و تماشاگران به ویژه در مسابقات لیگ از اولویت‌های جدی برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: دستور وزیر ورزش به فدراسیون پزشکی در خصوص کرونا انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد

دهقان گفت: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است