Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در شرایطی قرار است فردا (یکشنبه) به مصاف پرسپولیس که یکی، دو بازیکن مصدوم دارد. تاریخ انتشار: 10:19 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۸۶۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سپاهان در شرایطی قرار است مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کند که یکی، دو بازیکن مصدوم دارد. سروش رفیعی که در دیدار این تیم مقابل السد قطر دچار کشیدگی از ناحیه عضله شکم شده بود، در روز‌های گذشته تمرینات خوبی را زیرنظر کادر پزشکی تیم انجام داده و مشکلی برای همراهی سپاهان در بازی مقابل پرسپولیس ندارد.

دیگر بازیکن مصدوم سپاهان برای بازی با پرسپولیس کی‌روش استنلی است. مصدومیت این مهاجم برزیلی از ناحیه کشاله ران است که دچار کشیدگی شده است. با این حال قرار شده امروز (شنبه) این بازیکن تست نهایی بدهد تا وضعیتش برای بازی با پرسپولیس مشخص شود.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی تیم سپاهان هم پس از انجام معاینات مشخص شده که یکی، دو ماهی دور از میادین است. پزشکان معتقدند این بازیکن باید آندوسکوپی کند و برای همین مدتی زیادی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: استقبال هواداران از بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان سپاهان پرسپولیس لیگ برتر فوتبال امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • رونمایی پیشکسوت پرسپولیس از یک فاجعه بزرگ
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)