Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 22 ساله لیل دوباره از بازی خودش لذت می‌برد ولی می‌توانست در تیمی عالی رتبه‌تر در لوشامپیونه بازی کند. 

طرفداری- بنابر ادعای رناتو سانچز، سرمربی پیشین بایرن مونیخ یعنی نیکو کواچ مانع انتقال او به پاری سن ژرمن شده است.

به گزارش سایت گل، او که از شرایطش در مونیخ رضایت نداشت، مایل بود این انتقال صورت بگیرد ولی هرگز چنین نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آنترو (هنریکه، مدیر ورزشی پیشین پاری سن ژرمن) صحبت کردم. او با مدیر برنامه من ژرژ مندس صحبت کرده بود. مکالمه خوبی داشتیم. همه چیز مهیا بود. یادم می‌آید وقتی مدیر برنامه‌ام با من تماس گرفت، در یک رستوران حضور داشتم. گفت: «فردا به پاریس سفر می‌کنی» و من هم گفتم بسیار خب. به خانه رفتم و چمدان‌هایم را بستم. روز بعد در طول تمرین، سرمربی (کواچ) به من گفت: «تو جایی نمی‌روی!» ماندم و بازی نکردم. در بازی بعدی پنج دقیقه به من میدان داد که این کافی نبود. جایگاهم در تیم ملی را از دست دادم و همین طور فرم خودم را. هم تیمی‌هایم از دلیل بازی نکردن من سوال می‌کردند. با این حال در تمرینات خوب بودم و یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شدم. نیکولاس زوله در مصاحبه‌ای گفت: «رناتو در تمامی تمرینات بهترین است.» تابستان گذشته هم همین طور بود. 

 او که در سال 2016 از بنفیکا جدا شد و به باواریایی‌ها پیوست، اعتقاد دارد هنگام جدایی از این تیم به حدی خوب بود که برای بایرن بازی کند. 

آماده بازی کردن در بایرن بودم. رییس و سرمربی باشگاه این را می‌دانستند. مونیخ به خانه من تبدیل شد. ولی وقتی دیدم اوضاع تغییر نمی‌کند، با ژوزه (فونته، مدافع لیل) و لوییس کامپوس (مشاور ریاست باشگاه لیل) صحبت کردم. وقتی در تعطیلات حضور داشتم، در لیسبون یکدیگر را ملاقات کردیم. گفتم: «بسیار خب، می‌خواهم به لیل بیایم.» مدیر برنامه‌ام پیشنهادها را در اختیارم گذاشت. ولی انتخاب من لیل بود؛ مطمئن بودم و حس خوبی داشتم. با سرمربی و ریاست باشگاه صحبت کردم. این تاییدی بر علاقه من بود. ضمنا لیل باشگاه کوچکی نیست. ما مقابل تیم‌های خوبی مثل مارسی، لیون و پاریس بازی می‌کنیم. اگر کارت را به خوبی انجام دهی و خوب بازی کنی، مورد تقدیر قرار می‌گیری. ولی چیزی که من می‌خواستم بازی کردن و شادی دوباره بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد لورین را در خانه شکست دهد.

به گزارش مشرق در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

دیگر خبرها

  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین