Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان، نتایج نهایی حوزه های انتخابیه ایذه و باغملک اعلام گردید.

در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک عبدالله ایزدپناه با ۳۳۲۸۰ رای از مجموع ۱۲۷۵۰۶ آرای ماخوذه و در حوزه انتخابیه دشت آزادگان قاسم ساعدی با ۱۹۵۸۹ رای از مجموع ۷۸۴۴۷ آرای ماخوذه به مجلس یازدهم راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ستاد انتخابات خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۸۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه جلسه شورای اداری ورامین گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین ۲۱ اردیبهشت تمام الکترونیک برگزار نخواهد شد.

سید عباس جوهری با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، افزود: انتخابات در دو حوزه تهران و ورامین به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

عباس جوهری از پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و افزود: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا از جمله مزایای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات است.

عباس جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود