Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک گروه آمریکایی حامی رژیم صهیونیستی، بیش از یک میلیون دلار برای جلوگیری از پیروزی برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، هزینه کرده است.

یک گروه ناظر بر انتخابات آمریکا در گزارشی اعلام کرد کمیته اقدام سیاسی (PAC) که حامی رژیم صهیونیستی است، بیش از یک میلیون دلار صرف تبلیغات کرده است تا مانع انتخاب سناتور برنی سندرز به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز سیاست‌های پاسخگو روز جمعه با اشاره به پرونده‌های کمیسیون انتخابات فدرال گفت: «این مبارزه انتخاباتی علیه سندرز با اقدام گروه میانه‌رو حامی اسرائیل به نام اکثریت دموکراتیک برای اسرائیل (DMFI) در کمیته اقدام سیاسی آغاز شد که بیش از ۱/۴ میلیون دلار علیه سندرز هزینه کرد. این گروه بیش از ۸۰۰ هزار دلار برای تبلیغات علیه این نامزد پیشرو در ایالت آیووا و ۶۰۰ هزار دلار نیز در ایالت نوادا هزینه کرده است.»

اوایل این ماه پایگاه اینترنتی اینترسپت (the Intercept) گزارش داد کمیته اقدام سیاسی رابطه نزدیکی با کمیته امور عمومی آمریکا-اسرائیل (ایپک) دارد.

گرچه سندرز خود یهودی است، یکی از معدود نامزد‌ها در هر دو حزب است که از سیاست‌های رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین انتقاد می‌کند. 

نامزد‌های دموکرات روز شنبه در کمیته‌های حزبی خود در نوادا رقابت خواهند کرد.

سندرز و پیتر بوتجج، شهردار سابق ایندیانا، در صدر قرار دارند و سناتور الیزابت وارن، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابقف و سناتور امی کلوبوچار پس از آن‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنی سندرز انتخابات آمریکا رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی گفت: کشورهای اروپایی که علیه جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی انجام ندادند صحبت از اقدام تحریمی علیه دولتی می کنند که جز در چارچوب قوانین بین المللی و برای ایجاد بازدارندگی در برابر یک رژیم متجاوز انجام نداده است. اگر اتحادیه اروپا چنین اقدامی انجام دهند یک اقدام غیرقانونی و در تاریخ اتحادیه اروپا به عنوان یک اقدام شرم آور به ثبت خواهد رسید.

اگر کشوری واقعا پایبند چنین تحریم هایی از سوی آمریکا یا اتحادیه اروپا می کند در تاریخ یک شرمندگی به نام خود به ثبت خواهد رساند.

کد خبر 846344 برچسب‌ها ناصر کنعانی خبر ویژه تحریم رژيم صهيونيستى سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
  • اقدام قانونی علیه طرح گازی آلمان در دستورکار کمیسیون اروپا
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم