Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:56:30 GMT

آس: موصطفی، بازیکن احیاشده ارسنال

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۱۵۹

آس: موصطفی، بازیکن احیاشده ارسنال

یک روزنامه ورزشی چاپ اسپانیا، شوکودران موصطفی را بازیکن احیاشده هفته‌های اخیر آرسنال نامید.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه آس تحلیلی در مورد مدافع 27 ساله و آلمانی توپچی‌های لندن منتشر کرد.

این نشریه نوشت موصطفی در هفته‌های ابتدای فصل جاری که آرسنال توسط «اونای امری» هدایت می‌شد، به بازیکنی نیمکت‌ و حتی سکو‌نشین تبدیل شد که بحث فروش وی بارها در رسانه‌ها انتشار یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این بازیکن تحت تاثیر حضور «میکل آرتتا» به عنوان سرمربی جدید تیم لندنی‌، کاملا متحول شد. تا جایی که در هفته‌های اخیر به طور ثابت برای تیم لیگ برتری بازی کرده است.

آس افزود قرارداد موصطفی با آرسنالی‌ها تا سال 2021 است و این احتمال هست که حتی باشگاه لندنی قرارداد ستاره خط دفاع خود را تمدید کند.

لژیونر  آلمانی که قبلا در اورتون انگلیس، سمپدوریا ایتالیا و والنسیا اسپانیا بازی کرده، از سال 2016 عضو توپچی‌های لندن است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی اسپانیا آرسنال لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند، اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

تعدادی از این بازیکنان در گفتگو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آن‌ها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد‌های فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود، اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

دیگر خبرها

  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!