Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، چک سود سهام عدالت بهبانک تحویل داده شده و واریز سود به حساب دارندگان سهام عدالت تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. 

هر چند پیش از این میزان سود پرداختی به برگه یک میلیون تومانی سهم ، ۲۰۵ هزار تومان اعلام شده بود اما صالح رییس سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرده است میزان سود پرداختی را ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان خصوصی‌سازی درمورد میزان سود سهام عدالت نیز گفت: به افرادی که یک میلیون سهم دارند ٢٥٠ هزار تومان تعلق می‌گیرد.به طور کلی جمع کل مشمولان سهام عدالت بیش از ۴۹ میلیون نفر است که از این میزان بیش از ۴۶ میلیون نفر در قید حیات هستند.

در سال ۱۳۹۵ به ازای هر سهم یک میلیون تومانی، ۱۵۰ هزار تومان سود پرداخت شد و در سال ۱۳۹۶ نیز به این میزان سهام، ۱۷۵ هزار تومان سود تعلق گرفته بود.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1355594

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سهام سهام عدالت خصوصی سازی سهام عدالت هزار تومان یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام احمد علم الهدی با بیان این مطلب افزود:اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند، این جامعه‌ی شهوت است و در این بستر یزید وجود می‌آید.

آنگونه که ایسنا 24سال پیش(27 فروردین79) نقل کرده ، علم الهدی که در آن زمان معاون دانشکاه امام صادق بوده اظهار داشته است: اولویت اول زندگی مردم، شکم نیست،‌کمال بشری و رسیدن به خداست، عده‌ای دیروز در جبهه‌ی دفاع از دین و ارزشها بودند، اما امروز در جریان جنگ با دین هستند. به خاطر اینکه روزی پول و لقب ، در دفاع از دین بود، اما امروز که متدینین آنها را قبول ندارند، یک چهره‌ی دین ستیز شده اند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888876

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • پیامبران بسترهای لازم فهم و ارتقای فکری مردم را فراهم می‌کردند
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو