Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی که از ۲۲ بهمن امسال از طریق سامانه جذب اعضای هیئت علمی به نشانی farakhanjazb.msrt.ir آغاز شده است، امروز سوم اسفند به پایان می‌رسد.

طبق اعلام روسای دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی، این 2 دانشگاه در فراخوان بهمن 98 جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به ترتیب 50 و 10 عضو هیئت علمی جذب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناروی بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز در هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال می‌شود و در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام خواهد شد.

همه این بررسی‌ها از چهارم اسفند ۹۸ آغاز می‌شود و تا سوم خرداد سال ۹۹ ادامه دارد. از این تاریخ به بعد، بررسی‌ها در وزارت علوم هم تا ۲۱ تیر ۹۹ ادامه خواهد داشت و نتایج نهایی فراخوان حداکثر تا اول مرداد سال آینده از سوی دانشگاه به متقاضیان اعلام می‌شود.

در این باره حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان در 16 رشته حدود 50 عضو هیئت علمی در فراخوان بهمن وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جذب خواهد کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: این دانشگاه اکنون حدود 830 عضو هیئت علمی دارد که برخی از آن‌ها در شرف بازنشستگی هستند. در سال‌های گذشته عضو هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان جذب نشده بود که در 2 سال گذشته توانستیم 200 ردیف جذب دریافت کنیم. پیش‌بینی ما تا سال 1404 است که اگر ردیف‌ها اختصاص پیدا کند، کادر هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان تکمیل می‌شود.

همچنین حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی درباره تعداد افراد موردنیاز برای جذب به عنوان عضو هیئت علمی در فراخوان بهمن گفت: دانشگاه از طریق فراخوان‌هایی که معمولا 2 بار در طول سال اعلام می‌شود، نیازهای خود به اعضای هیئت علمی را احصا، اعلام و افراد مورد نظر را جذب می‌کند. در فراخوان بهمن با توجه به محدودیت‌هایی که در ردیف‌های استخدامی اعضای هیئت علمی وجود دارد و با توجه به نیازهای ضروری دانشگاه، حدود 10 نفر را تقاضا کرده‌ایم.

انتهای پیام/

31 / 320 هیئت علمی دانشگاه‌های فرهنگیان شهیدرجایی فراخوان جذب حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهیدرجایی فراخوان جذب حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان دانشگاه های فرهنگیان هیئت علمی دانشگاه دانشگاه فرهنگیان اعضای هیئت علمی فراخوان بهمن عضو هیئت علمی رئیس دانشگاه وزارت علوم دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خلج امیرحسینی رییس مرکزجذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در نامه ای به روسای هیات های اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها اعلام کرد: هیـأت عالی جـذب (شورای عالی انقلاب فرهنگی)، فرم امتیازدهی علمی وزارتین علـوم، تحقیقـات و فنـاوری و بهـداشت، درمـان و آموزش پزشـکی و نیز دانشـگاه آزاد را مورد بازنگری و اصـلاح قرار داده است.

در این فرم، به مواردی همچون کیفیت محـل تحصـیل، معدل مقاطع تحصیلی، دوره پسا دکتری، جوانی، بومی بودن و محصولات پژوهشی اهمیت به سزایی داده شـده و از موارد کلی و غیر قابـل احصـاء پرهیز شـده است تـا حتی الامکـان امتیـازات علمی مستند به مدارک معتبر بوده و احتمال سلیقه ای بودن آنها به حداقل برسد.

بر اسـاس این دسـتورالعمل، فرم خلاصه امتیازدهی علمی در سامانه مهر رضوی بارگـذاری خواهد شد.

کد خبر 6063446

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد