Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:50:18 GMT

رقابت خاتمه یافت، همه با هم رفیق شویم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۲۷۱

رقابت خاتمه یافت، همه با هم رفیق شویم

ایسنا/کرمان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان در پیامی از حضور با شکوه مردم دیار کریمان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد/

متن این پیام به شرح زیر است:

«خداوند منان را سپاس که توفیق پیدا کردیم یکبار دیگر شاهد خلق حماسه‎ای از حضور توام با شور و شعور امت سلحشور، هوشمند و با بصیرت سراسر استان کرمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حماسه‌ای که با حضور باشکوه و آگاهانه شیر زنان و دلیر مردان غیرتمند کرمان در پای صندوق‌های رأی، شکل گرفت و بار دیگر مردم‌ سالاری دینی را به نمایش گذاشت و موجب شد مردم با آراء خود، مجلسی قوی در خدمت ایران قدرتمند قرار دهند.

زمان رقابت خاتمه یافت. همه با هم رفیق شویم و با برنامه‌های مشترک و همفکری، در خدمت مردم قهرمان و حماسه‌ساز باشیم.

ضمن تشکر از همه داوطلبان که موجبات گرمی تنور انتخابات را فراهم آوردند و از خالقان این حماسه بزرگ و حضور همگانی و هوشمند، به منتخبینی که با آراء تک‌تک زنان و مردان حوزه‌های انتخابیه در سراسر استان کرمان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند، تبریک گفته و از خداوند منان از عمق جان می‌خواهیم که توفیق درک این وظیفه سنگین که از جانب مردم بر دوش آنان نهاده شده به‌ دست آورند و هوشمندانه، خدامحور و ولایتمدارانه در انجام وظیفه کوشا باشند و در همه ثانیه‌های ۴ سال وکالت این مردم فکور، صبور و شکور آن‌گونه که خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی است، عمل کنند و دعای خیر خانواده‌های شهدا و ایثارگران را بدرقه راه خود کرده و در قیامت مدیون آراء مردم، خون شهدا و امام شهیدان نباشند».

به گزارش ایسنا، با توجه به اخبار دریافت شده، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (اصولگرایان) بیشترین کرسی را استان کرمان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تصاحب کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی انتخابات 98 اصولگرايان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم