Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@14:44:21 GMT

دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل قطر بدون تماشاگر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۳۲۸

دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل قطر بدون تماشاگر می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که درگیر رقابت های انتخابی برای کاپ ۲۰۲۱ آسیا است فردا یکشنبه از پنجره نخست این مسابقات به مصاف قطر خواهد رفت. این دیدار به میزبانی ایران و در تالار بسکتبال آزادی برگزار می شود.

این در حالی است که طی روزهای گذشته شیوع و گسترش کرونا، نگرانی های زیادی را بابت ابتلا به این ویروس ایجاد کرده است تا حدی که برای کاهش این خطر صحبت هایی مبنی بر برگزاری رویدادهای ورزشی بدون حضور تماشاگران مطرح شده تا اینگونه گام های اولیه برای حفظ سلامت آنها برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه این ابهام و پرسش مطرح است که «آیا دیدار روز یکشنبه تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قطر هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؟»

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگر مسئله ای نیست که فدراسیون خود تصمیم به اتخاذ آن بگیرد. در این زمینه باید بخشنامه و دستور رسمی داشته باشیم که نداریم.

وی تاکید کرد: بنابراین تا به این لحظه برای تماشاگران و علاقمندان بسکتبال هیچ منعی جهت حضور در تالار بسکتبال آزادی و تماشای از نزدیک دیدار تیم های ایران و قطر وجود ندارد مگر اینکه در ساعت های آتی دستوری خلاف این به دستمان برسد. ضمن اینکه حضور تماشاگران در سالن به صورت رایگان است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با ابراز امیدواری از اینکه هیچ خطری بابت ابتلا به ویروس کرونا تماشاگران بسکتبال و ملی پوشان این رشته را در بازی فردا تهدید نکند، در مورد عملکرد تیم ملی خاطرنشان کرد: بازیکنان در بازی پنجشنبه برابر سوریه عملکرد قابل قبولی داشتند. کسب نتیجه و امتیاز کامل این بازی مهم بود که حاصل شد. حتما کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده تا آنها بتوانند در بازی با قطر بهتر و هماهنگ تر کار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برابر قطر دومین دیدار تیم ملی بسکتبال از پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا به حساب می آید که فردا از ساعت 16 آغاز می شود. ایران روز پنجشنبه در اولین دیدارخود در این پنجره که در تالار آزادی برگزار شد مقابل سوریه به برتری دست یافت.

کد خبر 4859645 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال رامین طباطبایی کرونا تیم ملی بسکتبال کاپ آسیا قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران قهرمانی آسیا والیبال کشتی آزاد الاهلی عربستان لیگ برتر والیبال دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | ما بوستون را می‌خواهیم!

بوستون سلتیکس و میامی هیت دوباره در پلی آف به هم رسیدند.

طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران، آخرین بازی های پلی این مشخص شدند تا پلی آف ۲۰۲۴ به شکل کامل شکل بگیرند. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این دو بازی رخ دادند، مسابقاتی که تکلیف سید هشتم هر دو کنفرانس را مشخص کرد.

میامی هیت 112-91 شیکاگو بولز 

زمانی که در کوارتر چهارم مشخص شد بولز شانسی برای بازگشت به بازی ندارد، تماشاگران تیم میزبان که هیت بود، این شعار را سر دادند: «ما بوستون را می خواهیم». هیت بدون ستاره اش جیمی باتلر و تری روزیر که هر دو مصدوم بودند، مقابل تیمی به پیروزی رسید که در بازی قبل مقابل آتلانتا هاوکس به راحتی پیروز شده بود. دفاع فوق‌العاده هیت در این بازی به بولز اجازه نداد که درصد فیلدگل خودش را از ۳۸ فراتر ببرد. هواداران به خواسته خودشان رسیدند و میامی هیت و سلتیکس پس از این که دو سال متوالی در فینال کنفرانس شرق به مصاف هم رفتند، این بار در دور اول پلی آف مقابل هم قرار می گیرند. سلتیکس دست بالا را در این سری دارد چون فصل عادی را با رکورد عالی ۱۶-۶۴ تمام کرده است.

تایلر هیرو ستاره هیت در این پیروزی بود و تنها یک اسیست تا تریپل دبل کم آورد (۲۴/۱۰/۹). فصل کوبی وایت با آمار ۱۹/۴/۵ تمام شد که در هر سه شاخصه آماری بهترین عملکرد دوران حرفه‌ای او محسوب می شود. آمار بازی  نیواورلینز پلیکانز ۱۰۵-۹۸ ساکرامنتو کینگز

پلیکانز این فصل آن قدر مقابل ساکرامنتو کینگز پیروز شده بود که بدون زایان ویلیامسن هم مشکلی برای پیروزی نداشته باشد. نیواورلینز که بازی قبل فرصت رسیدن به پلی این را با شکست مقابل لیکرز از دست داده بود، جلوی فاجعه را گرفت و به عنوان سید هشتم راهی پلی آف کنفرانس غرب شد تا حریف اوکلاهماسیتی تاندر در راند اول پلی آف شود. فصل ساکرامنتو هم همین جا تمام شد. این دو تیم این فصل ۶ بازی مقابل هم انجام دادند که همه بازی ها به سود پلیکانز تمام شد.

دی ارن فاکس (بیشترین توپربایی فصل) و دومانتاس سابونیس (بیشترین دبل دبل، تریپل دبل و میانگین ریباند فصل) با این شکست خیلی زود به تعطیلات می روند. آمار بازی 

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • همسران روزبه چشمی و مهرداد محمدی تماشاگر ویژه دیدار استقلال + عکس
  • سپاهان ۳۶۶۳ روز بدون پیروزی مقابل ملوان!
  • بسکتبال NBA | ما بوستون را می‌خواهیم!
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران