Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلیمی رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: لغو پرواز‌های ایران به افغانستان مبنی بر شیوع ویروس کرونا صحت ندارد.

رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان ادامه داد: تنها ۲ پرواز عراق و کویت تا آنجایی که من اطلاع دارم لغو شده است و لغو پرواز ایران به افغانستان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رشد ۱۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و افغانستان نسبت به سال گذشته 

پیش از این ظفر علیخانی دبیرکل اتاق مشترک ایران و افغانستان در مورد اخبار منتشر شده پیرامون لغو پرواز‌های ایرانی به افغانستان به دنبال شیوع ویروس کرونا گفته بود: با صحبت‌هایی که با رایزن بازرگانی ایران در افغانستان داشتیم این خبر صحت ندارد و تمام پرواز‌ها برقرار است.

گفتنی است؛ هیچ مشکلی برای مسافران و کالا‌های ایرانی وجود ندارد و الان هم ایران در نمایشگاه تخصصی کابل حضور دارد. اما در روز‌های اخیر کشور افغانستان تدابیر کنترلی خود را بر روی مسافران افزایش داده است.

متأسفانه چند ماهی است که ویروس کرونا در کشورهای مختلف فراگیر شده است و هر از چند گاهی شایعاتی مبنی بر لغو پرواز‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران و افغانستان لغو پرواز کرونا ویروس ویروس کرونا ایران و افغانستان لغو پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به مشکلات پیش آمده به‌دلیل سیل در فرودگاه دبی و عدم امکان بهره برداری از سطوح پروازی و ترمینال‌های این فرودگاه طی پیامی از سوی «ACC»، فرودگاه دبی پذیرش پروازهای ورودی از فرودگاه‌های منطقه از جمله فرودگاه امام را متوقف کرد .

براساس این گزارش، مسافران مقصد امارات (دبی) پیش‌از عزیمت به فرودگاه امام اطلاعات پرواز مورد نظر را چک کنند؛ مسافران می‌توانند از طریق مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت کسب اطلاعات خود را دریافت کنند.

همچنین مسافران می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت پروازهای امارات (دبی) به «سایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)» یا از طریق تماس در تمام ساعات شبانه روز به شماره‌های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸, ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱, ۰۹۶۳۳۰ در جریان باشند.

‌بنا به این اعلامیه، علاوه بر پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه‌های جده، مدینه، اردن، کراچی, بغداد و اربیل نیز امکان پرواز به کشور دبی را ندارند.

طبق آخرین اطلاعات، فقط پرواز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی اجازه استارت جهت پرواز به سمت دوبی را دارند.

کد خبر 6082191 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • تکذیب محدودیت پرواز در کشور
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت