Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون شهردار مشهد گفت: با توجه به تبلیغات بالای کاندیداها، پاکسازی و امحای تبلیغات، بنر و پوستر‌های نامزد‌های انتخاباتی با بکارگیری ۱۵۰۰ نیروی کارگری خدمات شهری و حدود ۲۰۰ نیروی کارگری فضای سبز صورت گرفت.

او ادامه داد: نیرو‌های کارگری خدمات شهری پس از پایان ساعات رسمی انتخابات، کار خود را برای جمع آوری تبلیغات در سطح شهر آغاز کرده و تا ساعت ۶ صبح امروز، کار پاکسازی در تمامی سطح شهر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون شهردار مشهد گفت: پس از اعلام رسمی پایان انتخابات، نیرو‌های کارگری به همراه ۴۲ اکیپ رفع سدمعبر، ۱۷ بالابر و جرثقیل به پاکسازی سطح شهر پرداختند.   یعقوبی افزود: در تمامی مناطق ۱۳ گانه، حدود ۲۳۴ هزار تراکت و پوستر، ۶۵۰۰ بنر، ۲۵۰ جایگاه سازه و ۹۵ سازه داربست جمع آوری شد و حدود ۱۲۰ بنر تبلیغاتی در سازه استرابورد که در سطح شهر نصب شده بود، جمع آوری گردید.   انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد انتخابات مجلس یازدهم نمایندگان مجلس خدمات شهری سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: سرویس دهی قطار شهری در شب های قدر از یک ساعت قبل از اذان مغرب تا پایان مراسم رایگان خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، بهرام نکاحی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سرویس دهی قطار شهری در شب های قدر اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و زائران و بهره مندی از مراسم پرفضیلت شب های قدر، سرویس دهی خطوط متروی مشهد در این شب ها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مسافران می توانند از یک ساعت قبل از اذان مغرب تا پایان سرویس دهی از خدمات رایگان مترو استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد خاطرنشان کرد: بهای خدمات در روز شهادت حضرت علی(ع) نیز رایگان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آبگیری تعداد زیادی از پروژه های اجرا شده آبخیزداری در حوزه های آبخیزدر سطح استان سمنان
  • پایان هفته آرام و پایداردر مهاباد
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • بانوی مرگ مغزی، نجات بخش زندگی یک بیمار
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد
  • اصپاک روزانه یک تُن پسماند خشک از شهر اصفهان جمع‌آوری می‌کند