Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@02:35:00 GMT

«نقدعلی» نماینده شهرستان خمینی‌شهر شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۴۰۶

«نقدعلی» نماینده شهرستان خمینی‌شهر شد

با اعلام آمار رسمی نتایج آرا در حوزه انتخابیه خمینی شهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی نقدعلی به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شد.

به گزارش مشرق، شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان خمینی شهر پایان یافت و حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی نقدعلی با ۳۶ هزار و ۵۸ رای به عنوان نماینده مردم شهرستان خمینی شهر به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نقدعلی مورد تایید اصولگرایان بود.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری خمینی شهر، حجت الاسلام سید محمد موسوی دیگر کاندیدای این شهرستان با کسب ۹۶۲۵ رای در جایگاه دوم آرا قرار گرفت. اسامی و آرای قطعی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خمینی شهر از مجموع ۱۶۹ شعبه اخذ رأی و ۶۹۵۱۸رأی مأخوذه صحیح به ترتیب زیر اعلام شد:

۱-علیرضا اسدی ۹۳۸۶ رای

۲- حمید رضا ابراهیمی ۳۴۷۷ رای

۳- محسن رضایی ۲۵۵۲ رای

۴-  محمد هادی ملاکریمی ۱۷۰۲ رای

۵- سید حسین مجیدی ۱۲۹۳ رای 

۶- مرتضی سالمی۱۲۲۶ رای
 
۷- سید محمد ابطحی۱۲۰۵ رای 

۸-امید عموشاهی۸۰۶ رای

۹- مجید صادقی۵۲۷ رای 

۱۰-محمد صابر شاه نوش ۵۰۷ رای
 
۱۱- محمد طاهری ۴۴۶ رای 

۱۲-علی رضایی۴۱۶ رای
 
۱۳- حمیدرضا حقیقی ۲۹۲ رای

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا انتخابات98 انتخابات حوزه انتخابیه خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

محمد فاضلی، جامعه شناس در توییتی در خصوص اظهارنظر اخیر جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس نوشت: مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخ‌گویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبرد‌های سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟   کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است دیروز در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش اتمی شد.   کریمی قدوسی نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است