Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی با صدور پیامی از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد، متن پیام استاندار چهارمحال و بختیاری بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اسفندماه سال 98 تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه‌ساز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور استان، بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم‌ پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

اینجانب ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان چهارمحال و بختیاری،از کلیه عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همه‌ی دست‌اندکاران انتخابات به ویژه اصحاب رسانه که در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/68023/م

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار پیام قدردانی حضور حماسی مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری حضور حماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود