Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@05:28:23 GMT

مرگ در ایستگاه اتوبوس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۴۹۸

مرگ در ایستگاه اتوبوس

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده ۲۰۶ در محل حادثه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مؤمنی، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ ظهر دیروز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت الله سعیدی بعد از پل سروری روبروی خیابان متین یک دستگاه سواری ۲۰۶ به علت عدم توجه به جلو به شدت با یک نفر عابر پیاده حدوداً ۳۰ ساله که در ایستگاه اتوبوس منتظر رسیدن اتوبوس بوده به شدت برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده، گفت: سرعت زیاد این سواری باعث شده تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشته است با عابر پیاده به شدت برخورد می‌نماید.

وی افزود: در اثر شدت ضربه عابر پیاده که مردی حدوداً ۳۰ ساله بوده است وی در محل حادثه فوت می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۱۸ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

مؤمنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

سرهنگ مؤمنی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می‌بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همراه ممنوع می‌باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف مرگ ایستگاه اتوبوس فوت عابر پیاده عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی زینی‌وند، پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت‌های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی‌الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد - بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم، تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در تلاقی بزرگراه‌های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت‌وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و… از جمله پروژه‌های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه‌های عمرانی در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

کد خبر 6086964

دیگر خبرها

  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان