Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:34:13 GMT

نماینده مجلس دهم مهاباد تکرار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۵۰۵

نماینده مجلس دهم مهاباد تکرار می‌شود

ایرج شجاعی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۵۳ هزار و ۶۴۵ رای ماخوذه، جلال محمودزاده با ۱۹ هزار و ۳۰۴ رای توانست بیشترین تعداد آرای این حوزه را به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: سلام ستوده با ۹ هزار و ۴۱۹ رای، عبدالرحیم نوربخش با هفت هزار و ۶۳۲ رای، عثمان احمدی با پنج هزار و ۴۰۴ رای، رضا اسمعیلی با سه هزار و ۴۹۱ رای و مهناز ایروانی نیز با ۲ هزار و ۴۶۶ رای در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سلیم احمدی‌افشار با یک‌هزار و ۶۴۳ رای، سیدمسعود مصطفایی با ۵۱۴ رای و منصور اسماعیل‌پور با ۱۸۱ رتبه‌های بعدی را در این حوزه انتخابیه به خود اختصاص دادند.

فرماندار مهاباد بیان کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز به مدت ۲ روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایات است.

به گفته شجاعی کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات نیز شکایت دارند، می‌توانند در مدت هفت روز از تاریخ امروز، شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم کنند.

جلال محمودزاده در دوره قبل نیز نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بود؛ وی همچنین در دوره هشتم نمایندگی مردم این شهرستان را برعهده داشت. 

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد ۹ نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی به رقابت پرداختند.

شهرستان مهاباد ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

۱۲۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای این دوره از انتخابات در حوزه مهاباد پیش بینی شده بود.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی انتخابات شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۰۲ نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس اعلام کردند که در انتخابات آتی این کشور نامزد نخواهند شد.

بیشتر این نمایندگان، از حزب حاکم محافظه کار انگلیس هستند. پس از حزب حاکم محافظه کار، بیشتر انصراف دهندگان از حزب کارگر هستند.

مجلس عوام انگلیس هم اکنون ۶۵۰ نماینده دارد که ۳۶۵ نفر آنها از حزب محافظه کارند.

بر اساس نتایج نظر سنجی اخیر شرکت تحقیقاتی ایپسوس، محبوبیت حزب حاکم انگلیس به کمترین میزان در ۴۶ سال اخیر رسیده است. کار شناسان پیش بینی می کنند در صورت برگزاری انتخابات در این کشور, حزب حاکم انگلیس شکست خواهد خورد.

نتایج نظرسنجی جدید موسسه افکارسنجی آپی نیوم (Opinium) هم درباره دیدگاه مردم انگلیس درخصوص دولت و دولتمردان این کشور نشان می دهد که میزان محبوبیت حزب محافظه کار حاکم در مقایسه با سال ۲۰۱۹ به صورت قابل توجهی کاهش یافته است.

در این نظرسنجی مشخص شد از هر ۱۰ رای‌دهنده انگلیسی فقط چهار نفر از «ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه کار حمایت و اعلام کردند حاضرند در انتخابات سراسری بعدی به این حزب رای بدهند.

کد خبر 6084642

دیگر خبرها

  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده