Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای انتخاب نفر دوم به دور دوم کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای انتخاب نفر دوم به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مصطفی طاهری با 59 هزار و 800 رای در دور اول راهی بهارستان شد و انتخاب نفر دوم از بین آقایان شیخ مهدی باقری با 27 هزار و 500 رای و نبی‌الله محمدی با 17 هزار 600 رای به دو دوم کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی این آمار مربوط بر اساس یافته‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس است و هنوز مبادی رسمی این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.

پیش از این قرار بود مصاحبه مطبوعاتی مسؤولان ستاد انتخاباتی استان ساعت 8 یا 9 صبح برگزار و نتایج کامل حوزه‌های انتخابیه استان اعلام شود که تا زمان مخابره این خبر چنین اتفاقی روی نداده است.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات زنجان رای دور دوم انتخاب نفر دوم دوم کشیده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الله دهدشت بیان کرد: مرحله نخست انتخابات با تلاش و نقش‌آفرینی همه عزیزان در حوزه‌های مختلف به خوبی برگزار شد که جای تشکر دارد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: خوزستان نخستین استانی است که اعتبارنامه منتخبان مجلس دوازدهم آن کامل شده است و این اعتبارنامه‌ها امروز به تهران ارسال می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در آبادان، رامهرمز و رامشیر در حال انجام است.

دهدشت با اشاره به پیگیری پرداخت حق‌الزحمه هیات‌های اجرایی انتخابات عنوان کرد: ستاد انتخابات کشور پیشنهاد داده است در مرحله دوم درصدی از تعداد شعب کاهش یابد که با کار‌های کارشناسی به این نتیجه رسیدیم تعداد شعب کاهش داده نشود و تاکنون این موضوع پذیرفته شده است؛ بنابراین در مرحله دوم، تعداد شعب در حوزه‌های انتخابیه خوزستان کاهش داده نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • تعداد شعب انتخابات‌ دور دوم در حوزه‌های خوزستان‌، کاهش نمی‌یابد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • گرم‌ شدن دوباره تنور انتخابات در زنجان
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود