Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از صبح دیروز خبری مبنی بر فوت محمدرضا شجریان در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی را به همراه داشت . اما ساعاتی بعد همایون شجریان و تیم پزشکی بیمارستان جم تهران اعلام کردند که خوشبختانه این خبر شایعه است و صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا شجریان، خواننده موسیقی ایرانی که چند سالی است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، ماه گذشته برای انجام برخی معاینات پزشکی در بیمارستان جم بستری شده بود که چند روز بعد با تشخیص و دستور پزشک معالجش به منزل انتقال یافت.

پس انتشار شایعه فوت استاد شجریان کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ‌های #مرغ_سحر و #شجریان در شبکه‌های اجتماعی برای سلامتی و بهبود وی دست به دعا شدند. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از پست‌های کاربران فضای مجازی و آرزوی سلامتی آن‌ها برای این استاد ایرانی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکنش کاربران شجریان شایعه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  این مصوبه از ابتدای سال آینده میلادی (۲۰۲۵) به قانون تبدیل خواهد شد.

این لایحه همچنین، کودکان ۱۴ و ۱۵ ساله را نیز برای فعالیت در سکوها، ملزم به دریافت رضایت والدین می‌کند؛ امری که به باور بسیاری از کارشناسان، موجب حفاظت سلامت روان آنها در برابر خطرات برخط می‌شود. 

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی