Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس به جای دست دادن، مُشت‌های خود را به یکدیگر تماس می‌دهند. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سهیل مهدی درباره شیوع ویروس کرونا و تمهیدات سازمان لیگ برای مقابله با این ویروس اظهار داشت: این یک موضوع بین‌المللی است و وزیر ورزش و جوانان مواضعی درباره حضور ورزشکاران و تماشاگران ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع، تخصصی و در اختیار کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال است. ما درخواست کردیم همه نکات لازم را به ما اعلام کنند. ما که در کمیته مسابقات هستیم، اما سازمان‌های جانبی باید کمک کنند و تصمیمات درست را اتخاذ و اعلام کنند.

وی درباره احتمال افزایش شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: اگر خدای ناکرده شاهد پیشرفت بیماری باشیم، کاهش تماشاگران را خواهیم داشت. از تیم‌ها از جمله در بازی سپاهان و پرسپولیس خواستیم مراسم دست دادنِ پیش از بازی را به تماس مُشت‌ها تبدیل کنند که احترامی متقابل است. ما این کار را پیش می‌بریم، اما نگران هستیم و باید ببینیم سازمان‌های بالادستی چه تصمیمی می‌گیرند.

کرونا، دیدار تیم ملی چین مقابل مالدیو را به تایلند منتقل کرد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با غیرممکن دانستن ضدعفونی کردن ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: AFC هم اعلام کرد که بازی‌های خانگی تیم‌های چینی با موافقت فیفا، خارج از این کشور برگزار شود. طبیعی است بحران ملی در کشور، این‌گونه مدیریت شود. کشور ما که چنین شرایطی ندارد، اما اگر به این سمت برویم و هواداران در ورزشگاه حاضر نباشند، لیگ ساکتی خواهیم داشت. بحث جان انسان‌ها در میان است و باید ببینیم شرایط چگونه است.

مهدی درباره اینکه ممکن است هواداران حاضر نباشند به ورزشگاه‌ها بیایند، گفت: شاید عدم استقبال مردم را هم داشته باشیم، اما شرایط اقلیمی و اجتماعی مناطق بیشتر تعیین‌کننده است. در فضای مجازی توصیه می‌شود از تردد در فضای پرجمعیت خودداری کنید و مشخص نیست که چند درصد آن درست است. خواهش کردیم که کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال با ما همکاری داشته باشد و فدراسیون پزشکی ورزشی هم آخرین موضوعات را بگوید تا تصمیم درست را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سازمان لیگ ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان لیگ ویروس کرونا سازمان لیگ ویروس کرونا سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا روز یازدهم فروردین مشخص می‌شود که پرسپولیس و استقلال جواز حضور در آسیا را کسب می‌کنند یا نه؟ البته هر دو باشگاه تا 11 فروردین فرصت دارند مدارک مربوط به اسناد مالی و سایر مسائل دیگر برای صدور مجوز حرفه ای را در سامانه ای اف سی بارگذاری کنند و سپس بعد از راستی آزمایی تکلیف این مرحله از بارگذاری مدارک مشخص می شود. البته که دو باشگاه باید تا 20 فروردین هم وضعیت مالکیت های خود را مشخص کنند. 

شاگردان ویرا در مستطیل سبز هم بازی‌های مهمی را مقابل گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان در پیش خواهند داشت که از این سه بازی دو دیدار در خارج از خانه برگزار می‌شود و پس از آن پرسپولیس کم کم خود را برای بازی فینال گونه مقابل سپاهان آماده می‌کند.

در این فاصله بازی‌های معوقه سپاهان هم برگزار خواهد شد و این تیم باید در دیدار‌های عقب افتاده به مصاف رقبایی، چون تراکتور و ذوب آهن برود تا تکلیفش برای ماندن یا نماندن در کورس قهرمانی مشخص شود.

ناگفته پیداست که بازی‌های استقلال هم برای پرسپولیس بسیار تعیین کننده خواهد بود. نگاهی به بازی‌های باقیمانده شاگردان جواد نکونام نشان می‌دهد که این تیم اصلاً کار راحتی در پیش ندارد. استقلال ۱۸ فروردین باید به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که در جام حذفی توانسته بود با دو گل آبی پوشان را شکست داده و حذف کند. طبعاً اگر استقلال در بازی‌های باقیمانده امتیاز بدهد شرایط برای صدرنشینی پرسپولیس فراهم می‌شود، اما کار شاگردان ویرا هم روی کاغذ چندان ساده به نظر نمی‌رسد.


پرسپولیس پارسال وقتی قهرمان شد که ۷ بازی پایانی را با پیروزی پشت سر گذاشت و سپاهان در خانه امتیاز بسیار مهمی را مقابل ملوان بندر انزلی از دست داد. همین مسئله نشان می‌دهد که حتی یک مساوی می‌تواند سرنوشت قهرمانی لیگ را عوض کند و به طور طبیعی مدعیان قهرمانی یاد گرفته‌اند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.


در فاصله ۹ هفته مانده تا پایان مسابقات سرنوشت قهرمانی در دست استقلال است. این تیم درگیر جام حذفی هم نیست و این مسئله می‌تواند با توجه به فشردگی مسابقات به سود آبی پوشان تمام شود، اما ویرا و شاگردانش مثل پارسال عزم قهرمانی دارند و اصلاً از توقف استقلال مقابل رقبای لیگ برتری ناامید نیستند. آنها باید اکثر بازی‌های باقیمانده خود را با پیروزی تمام کنند و سپس منتظر توقف استقلال و سایر مدعیان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!