Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، محمد خاکشور افزود: این کاندیداها به نصب پوسترهای تبلیغاتی خود در فضاهای غیرمجاز شهری از قبیل بیلبوردها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، المان ها، صندلی، درختان و دیگر فضاهای مربوط به مبلمان شهری اقدام کردند.

وی ادامه داد: تخلفات این کاندیداها جمع‌آوری و به دادسرا ارجاع داده شده است تا تصمیم‌گیری لازم در مورد آنها گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکشور اقدام غیرمجاز این کاندیداها را سبب نابسامانی شهر دانست و گفت: ۲ هزار مترمربع چتایی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در خیابان‌های مرکزی و پرتردد شهر از جمله آیت الله طالقانی،  امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، امیریه، مخابرات و استقلال نصب شده بود تا نامزدهای انتخابات، تبلیغات خود را روی آن انجام دهند.

وی افزود: با این وجود بسیاری از کاندیداها خارج از این فضاها به نصب پوسترهای تبلیغاتی و بنرهای بزرگ در فضاهای غیرمجاز سطح شهر اقدام کردند که سبب بر هم ریختگی فضای شهر شد.

این مسئول تاکید کرد: پوسترهای تبلیغاتی که به صورت نامناسب روی در و دیوار شهر و در مکان های غیرمجاز نصب شده بودند، جمع‌آوری شد و با توجه به رعایت نکردن این مساله توسط بسیاری از کاندیداهای انتخابات در راستای برخورد با آنها و ارجاع پرونده به دادسرا اقدام شد.

وی اظهار کرد: کاندیداها علیرغم تعهد خود به مردم هیچ گونه توجهی به فضاسازی شهر و نازیبایی ایجاد شده از این گونه فعالیت‌ها نداشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد در ادامه با گلایه از نامزدهای انتخابات در تنها گذاشتن شهرداری در پاکسازی شهر بیان کرد: ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی که تا آخرین لحظات مهلت تعیین شده تبلیغات از هیچ فرصتی فروگذار نبودند در حالی که به صورت غیرمجاز در مکان‌های غیرمجاز و امکانات شهری تبلیغ کرده بودند برای پاکسازی پوسترها شهرداری بجنورد را یاری نکردند.

وی با انتقاد از داوطلبان انتخاباتی به علت تخریب مبلمان شهری بیان کرد: در مورد تبلیغات بی‌نظمی و بی‌قانونی وجود دارد. همچنین ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز و زیباسازی از روز گذشته ۲ اسفند تاکنون حدود ۹۵ درصد از سطح شهر را از آثار تبلیغات پاکسازی کردند و بقیه نیز امروز انجام می‌شود.

خاکشور گفت: امحا و پاکسازی پوسترهای نصب شده بر روی تابلوهای تبلیغاتی شهری بجنورد سبب سنگین شدن کار پارکبان ها و پرسنل خدمات شهری شهرداری شد. داوطلبان هیچگونه توجهی به فضاسازی شهری نداشتند و فقط به دنبال تبلیغات در هر جای شهر بودند.

کد خبر 485818 برچسب‌ها شهرداری استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، پیشرو و در حوزه خدمات شهری و پسماند نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در آن انجام شده است.   محمدرضا قلندرشریف با اشاره به تاثیر مثبت مدیریت شهری در حوزه خدمات مختلف، افزود: به خدماتی که توسط شهرداری کلان‌شهر‌ها بدون کمک دولت صورت می‌گیرد باید توجه بیشتری شود و در این راستا، تبادل تجارب بین کلان‌شهر‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.   وی ادامه داد: سه دهه پیگیر اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار بودیم، اما آن چیزی که تصویب شد، مورد قبول شهرداری نبود.   قلندر شریف ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دولت توجه خوبی به یارانه‌های بلیت ندارد که باید به این امر نیز توجه شود؛ همچنین دولت در حوزه بازآفرینی شهر قوانینی را تصویب می‌کند، اما توجهی به آن ندارد که نتیجه آن افزایش حاشیه نشینی و بالارفتن هزینه‌های شهرداری‌ها است.   وی افزود: یکی از این مشکلات، بدهی دولت به شهرداری‌ها است و فقط شهرداری مشهد ٣١ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد