Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@22:13:28 GMT

مهلت نام‌نویسی دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات تا فردا تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۷۶۲

مهلت نام‌نویسی دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات تا فردا تمدید شد

‍‍‍‍‍‍

معاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت نام‌نویسی در بیست‌ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات خبر داد و گفت: متقاضیان تا فردا چهارم اسفندماه می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره از اعزام‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، نام‌نویسی عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی اولیه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مقرر شد تا روند نام‌نویسی تا سوم اسفندماه ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مسلمی، معاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به تمدید یک روزه نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به استقبال دانشگاهیان در این دوره، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در بیست‌ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات تا یک‌شنبه چهارم اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: در این دوره دانشگاهیان در قالب گروه‌های دختران دانشجو، پسران مجرد و متأهلین به عتبات اعزام می‌شوند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پنجم اسفندماه قرعه‌کشی از متقاضیان با توجه به اولویت‌های انتخابی انجام می‌شود و نتایج بر روی سایت لبیک قرار می‌گیرد.

اعزام کاروان‌های عتبات دانشجویی از ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود و ۲۷ فروردین‌ماه سال آینده به اتمام می‌رسد. در این دوره ۶ هزار نفر در قالب ۱۵۰ کاروان دانشجویی شامل ۱۱۰ کاروان هوایی و ۴۰ کاروان زمینی به عتبات مشرف خواهند شد.

در این دوره همچون دوره‌های گذشته تسهیلات بانکی به دانشگاهیان تعلق می‌گیرد؛ به طوری که به زائران کاروان‌های زمینی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به کاروان‌های هوایی ۳ میلیون تومان وام تخصیص می‌یابد.

سفر زائران کاروان‌های زمینی حدود ۹ روز و زائران کاروان‌های هوایی ۷ روز به طول می‌انجامد که تمام این کاروان‌ها سه روز در کربلا، سه روز در نجف و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند و زیارت دوره سامرا نیز برای کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای آشنایی با شرایط و نحوه ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان می‌توانند فیلم زیر را مشاهده کنند؛

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حج دانشجو عتبات زیارت سفر به عتبات دانشگاهیان زمان ثبت نام در عتبات معاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان عتبات دانشگاهیان نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان  یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج زیارت استان کرمان اضافه کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت : مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد