Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@07:08:55 GMT

وضعیت آب و هوای استان‌ها در ۳ اسفند +جدول

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۰۷۹۲

وضعیت آب و هوای استان‌ها در ۳ اسفند +جدول

باشگاه خبرنگاران: از اواسط شنبه و طی روز یکشنبه با عبور امواج ضعیف تراز میانی، در برخی نقاط شمال‌غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و به‌تدریج در برخی نقاط شمال‌شرق بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بعد از ظهر دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، غرب و جنوب‌غرب کشور بارش باران و برف و وزش باد شدید و در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و مرکز کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد که بارش در مناطق جنوبی با رعد و برق همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه‌شنبه این سامانه تقویت شده و نیمه‌غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، مرکز و شمال‌شرق کشور را در بر می‌گیرد. در این روز شدت بارش در سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب کشور خواهد بود.

همچنین اواخر سه‌شنبه با توجه به جریانات شمالی، دمای هوا در نوار شمالی کشور به‌طور محسوسی کاهش یافته و با افزایش سرعت وزش باد، دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

این سامانه چهارشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی، سواحل شمالی و شرق کشور فعال است و به‌تدریج اواخر وقت چهارشنبه از شمال‌شرق کشور خارج خواهد شد.

خلیج‌فارس نیز در روزسه‌شنبه مواج است.

منبع: فردا

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی استان ها البرز مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناس: امروز سه شنبه بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. همچنین سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6086121 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور
  • تشدید بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشور