Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل گمرک ایلام از بسته شدن مرز مهران و معطلی محموله‌های صادراتی خبر داد. با توجه شیوع کرونا، کشور عراق تا اطلاع ثانوی از بسته شدن مرز‌های خود با ایران خبر داده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل گمرک ایلام از بسته شدن مرز مهران و معطلی محموله‌های صادراتی خبر داد.

روح الله غلامی مدیرکل گمرک ایلام در نامه‌ای به مدیرکل دفتر صادرات گمرک از بسته شدن مرز مهران برای صادرات به عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه مورخ ۳۰ بهمن ماه ۹۸ آمده است‌: احتراما با عنایت به مشکلات حادث شده در گمرک عراق و عدم ورود کامیون خالی عراقی جهت بارگیری محموله‌های صادراتی به محوطه تجاری و همچنین معطلی بیش از ۱۰۰۰ کامیون در پارکینگ، خواهشمند است دستور فرمایی تا اطلاع ثانوی از ارسال کالا به مقصاد این گمرک خودداری نمایند. بدیهی است به محض رفع مشکل در اسرع وقت اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

 

با توجه شیوع کرونا، کشور عراق تا اطلاع ثانوی از بسته شدن مرز‌های خود با ایران خبر داده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسته شدن مرز مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق مقصد ۵۰ درصد از محصولات صادراتی قزوین

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین، گفت: مقصد ۵۰ درصد از محصولات صادراتی استان قزوین کشور عراق است که بیش از ۸۰ درصد آن از طریق اقلیم کردستان عراق انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مهدی عبدیان ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که به ریاست محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در سال گذشته در حوزه ساماندهی کارکنان، دوره‌های آموزشی و غیره متمرکز شد، نتوانست در حوزه تجارت خارجی فعال باشد، اما در سال جاری برنامه‌ریزی جدی برای حوزه ی تجارت خارجی خواهد داشت.

وی ادامه داد: مقصد 50 درصد از محصولات صادراتی استان قزوین کشور عراق است که بیش از 80 درصد آن از طریق اقلیم کردستان عراق انجام می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه دفاتر تجاری به توسعه روابط خارجی و تجاری کمک شایانی را می‌کنند، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین به دنبال راه‌اندازی دفتر تجاری در اقلیم کردستان عراق است.

عبدیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی قزوین در سال گذشته نتوانست در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی حضور داشته باشد، اما برای سال جاری برنامه‌ریزی جدی برای حضور در این نمایشگاه‌ها کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: نمایشگاه توانمندی‌های تولید استان قزوین در اربیل عراق راه‌اندازی خواهد شد و اقدامات آن تا پایان فروردین صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • توقیف محموله ترانزیتی رژیم صهیونیستی در گمرک
  • توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • توقیف محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران
  • توقیف محموله ترانزیتی رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط ماموران گمرک ایران
  • توقیف محموله کود شیمیایی ترانزیتی رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران
  • عراق مقصد ۵۰ درصد از محصولات صادراتی قزوین
  • ۲۸۸ هزار تن محصولات کشاورزی از شلمچه صادر شد