Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زمان اعلام نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزام اردیبهشت ماه منتشر شد. تاریخ انتشار: 11:19 - 03 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۹۰۵

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، بنابر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه sapp.ir/qazahrm، مدارک متقاضیان اعزام ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ (اردیبهشت ماه) در حال بررسی می‌باشد و نتایج پذیرش مشمولین اعزام مذکور از طریق تماس تلفنی تا مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ به متقاضیان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است، صرفاً با " پذیرفته‌شدگان امریه سربازی اعزام اردیبهشت ماه " تا مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ تماس حاصل می‌گردد و عدم تماس با سایر متقاضیان به منزله " عدم پذیرش " است.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۳۹۹
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه منابع انسانی اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: سامانه مشوق‌های سربازی تولید شده و در حال تست است، ثبت نام رسمی واجدین شرایط از ۱۵ اردیبشهت ماه آغاز می‌شود و مشمولان باید ۲ ماه پیش از شروع خدمت، ثبت‌نام انجام دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدجواد زاده کمند؛ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار کرد: فرهنگ‌سازی ترویج و تبلیغ فرهنگ مهارتی از برنامه‌های مهم ما در 1402 بود که توانستیم موفقیت نسبی کسب کنیم البته که با شرایط مطلوب فاصله داریم که امیدوارم در سال 1403 فرهنگ مهارت‌آموزی را در نیروهای مسلح و جامعه ارتقا دهیم.

سردار زاده کمند گفت: در سال 1402 کلیه سازمان‌های نیروهای مسلح تمام ظرفیت‌های خودشان را برای مهارت‌آموزی پای کار آوردند.

وی گفت: 237 هزار و 300 نفر از کارکنان وظیفه تحت پوشش مهارت‌های آموزشی قرار گرفتند، در حوزه هنر 21 هزار و 25، ورزش 12 هزار 350 نفر، فناوری اطلاعات 44 هزار و 400 نفر مهارت تخصصی کسب کردند.

وی از استانداردسازی‌های محیط کار واقعی در سال 1403 خبر داد و گفت: همچنین بیش از 2 هزار 500 مرکز مهارت در درون نیروهای مسلح ایجاد کردیم که به مهارت‌آموزی نیروهای وظیفه کمک می‌کند.

سردار زاده کمند بیان کرد: 2 هزار میلیارد در قانون بودجه برای پرداخت وام اشتغال پیش‌بینی شده بود و از سال گذشته 43 هزار واجد شرایط ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: 11 هزار نفر در سیر پرداخت در بانک‌های عامل قرار گرفتند و پرداخت آنها از دی ماه آغاز شد و 35 درصد موفق به دریافت پرداخت تسهیلات شدند.

وی در خصوص استفاده از مشوق‌های مشمولین خدمت سربازی گفت: مشمولین باید پیش از ورود به خدمت یک مهارت کسب کنند که شیوه اجرای مشوق‌ها در اسفند ماه اعمال شد و 9 مشوق پیش بینی کردیم که شامل؛ استفاده از یک ماه کسر خدمت، یک ماه مرخصی تشویقی، انتخاب استان محل خدمت، انتخاب سازمان مخل خدمت، تعویق اعزام تا 6 ماه، اعطای درجه تشویقی بالاتر و به کار گیر‌ی سرباز ماهر برابر نیاز و اولویت استخدام در نیروهای مسلح.

وی گفت: مشمولینی که مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند ک دوره مهارت گذرانده گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیلات پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ تحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده که دانشجویان در طی تحصیل اقدام می‌کنند و از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

سردار زاده کمند گفت: سامانه مشوق‌ها تولید و در حال تست است و ثبت نام رسمی واجدین شرایط از 15 اردیبشهت ماه آغاز می‌شود و باید 2 ماه پیش از شروع خدمت ثبت نام انجام دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت
  • آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت / ترمیم نمره تاثیری در معدل ندارد
  • فراخوان اعزام مشمولان به خدمت سربازی در تاریخ اول اردیبهشت
  • ثبت‌نام رسمی برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت